• Ik had vandaag een proefwerk scheikunde, en aagezien ik daar al een tekort op sta dacht ik dat ik dat maar eens goed moest leren, dus ik heb serieus gister 3 uur zitten leren, krijg ik dat proefwerk voor mijn neus, krijg je helemaal niets dat we moesten leren,

    wat blijkt:
    Ten eerste is mijn leraar scheikunde geen eens een leraar, hij heeft nooit de pabo gedaan,
    Ten tweede studeert hij nog, dus mag hij geen atheneum 4 les geven,

    Dus als ik door hem moet blijven zitten, ga ik hem vermoorden.

    Hebben jullie ook leraren die er niets van kunnen.?


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    een reken lerares die het verschil tussen 2 en 4 nog niet eens weet echt zo'n war hoofd


    ~Sometimes the right path is not the easiest one~

    Dat krijg je met een leraren tekort :Y) Scholen nemen iedereen aan die ze maar kunnen krijgen.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Dat is met meer als de helft van de leerkrachten bij ons het geval.


    Tanya is de beste.

    Ja, heeft 1 jaar voor dat vak gestudeerd, maar leert nog verder. Like, we vragen haar wat, ze negeert de vraag meteen en gaat verder >.<


    Some people make the world special just by being in it

    Ja, echt. Mijn wiskunde leraar. Die is echt een zák. :'D


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    De leerkrachten die mijn richtingsvakken geven hebben daar niet voor geleerd omdat die richting nog niet zolang bestaat, ze zijn ondertussen wel al op bijles geweest enzo, maar toen ze het begonnen te geven wisten ze er zelf nog niets van ><


    You're a star in heaven.

    mijn leraar informatica wandelde in het begin van het schooljaar de klas binnen en zei doodleuk 'ik heb hier niet voor gestudeert,en ken het programma niet,dus we zullen wel zien he mannen'
    ik ben er vorige week achter gekomen dat hij thuis niet eens een tv of pc heeft >.<


    everybody needs a song.