• Ik had vandaag een proefwerk scheikunde, en aagezien ik daar al een tekort op sta dacht ik dat ik dat maar eens goed moest leren, dus ik heb serieus gister 3 uur zitten leren, krijg ik dat proefwerk voor mijn neus, krijg je helemaal niets dat we moesten leren,

    wat blijkt:
    Ten eerste is mijn leraar scheikunde geen eens een leraar, hij heeft nooit de pabo gedaan,
    Ten tweede studeert hij nog, dus mag hij geen atheneum 4 les geven,

    Dus als ik door hem moet blijven zitten, ga ik hem vermoorden.

    Hebben jullie ook leraren die er niets van kunnen.?


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    ...Zei de muis in het voorhuis.

    Nou sommige leraren bij ons geven les in iets waar ze in eerste instantie niet eens voor geleerd hebben.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Jaa, wij hadden vandaag een proefwerk engels, en doordat die vent zoveel moest lullen en boos moest worden, hadden we maar een half uur de tijd, en niemand had het gewoon af ><
    En volgende week krijgen we een proefwerk op een miniroosterdag, wat eigenlijk helemaal niet mag ><

    Genoeg.


    No growth of the heart is ever a waste

    Dat is echt kut. Wij hebben ook leraren die dus helemaal niet goed kunnen uitleggen of alleen maar zitten te preken. Dat is vet irritant.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    xGORGEOUS schreef:
    Dat is echt kut. Wij hebben ook leraren die dus helemaal niet goed kunnen uitleggen of alleen maar zitten te preken. Dat is vet irritant.

    DAt jken ik ook, hij ook met zijn RESPECT. Het staat elke les wel eens op het bord, dat je respect moet hebben voor een [halfdovenogstuderende] leraar.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Mijn geschieddenis leraar hij vind zichzelf zeer goed en zijn manier. Maar hij is vervanger, geeft op een school les in Utrecht voor dommere mensen en hier geeft hij Vwo les?


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Decoy schreef:
    Mijn geschieddenis leraar hij vind zichzelf zeer goed en zijn manier. Maar hij is vervanger, geeft op een school les in Utrecht voor dommere mensen en hier geeft hij Vwo les?

    Dommere mensen? Foei Renee wie heeft jou dat geleerd dat mag je niet zeggen, ieder zijn eigen kwaliteiten.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Een leraar op de middelbare school kán nooit een pabo gedaan hebben. De pabo is alleen een lerarenopleiding voor het basisonderwijs, de basisscholen dus.
    :X


    Bored.

    Ik kan ze niet meer op mijn vingers tellen, zoveel zijn het er. :X


    Think before you act.

    Cristine schreef:
    Een leraar op de middelbare school kán nooit een pabo gedaan hebben. De pabo is alleen een lerarenopleiding voor het basisonderwijs, de basisscholen dus.
    :X

    Oeps. ^^ Nouja hij heeft dus geen lerarenopleiding gedaan.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    PoisonIvy schreef:
    (...)
    Dommere mensen? Foei Renee wie heeft jou dat geleerd dat mag je niet zeggen, ieder zijn eigen kwaliteiten.

    Zo zeggen wij dat daar zitten de 'minder begaafde' mensen op. Zo beter? (: Nja ik hoorde gister op Tv iemand zeggen va traject 3 :'' Ik wil nooit meer biologie dat is zo saai en ik snap er nisk van! Maar dan moet ik Traject 2 gaan doen en dan ben je echt dom!'' Ik ging out want zij was echt heel dom.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Hahha, nee gelukkig niet nee 8D. MIJN FRANSE LERARES. :killher:

    neeh niet echt.
    vorig jaar wel, nu niet meer.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    klut. ;o
    ik haat dat zo hard.. net zoals onverwachte so's =='


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    Mijn aardrijkskunde leraar, hij kan ons helemaal niet onder controle houden. En dan kan hij dus ook geen les geven, en heb ik alleen maar onvoldoendes!


    You move me ......... Kurt