• Ja dat ben ik :X
    Ik kan mezelf heel slecht uiten in gevoelens. Op papier kan ik dat wel.
    Ik heb een voor mij zware periode achter de rug. Ik heb daar een SA over geschreven en op q gezet.
    no big deal toch?
    Maar ik heb die ook op hyves gezet en aangezien ik niet met mijn klas kan opschieten maar wel op hyves heb. Was ik best bang:X
    maar ik heb hem er wel opgezet
    Dus ik ben trots op mezelf

    Waar ben jij trots op?


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Wow, dat vind ik erg goed van je.
    Ik ben trots op Barb en she know why, hmmm ik ben ook trots op Ievs en nog wel meer.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Dat ik net heel het huis heb schoongemaakt :Y)
    En dat ik mijn gedicht over mijn moeder online heb gezet. Duurde ook even voor ik dat durfde ^^


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    ik vind dat heel knap van je meid!
    en ik ben eigenlijk niet trots op iets, misschien kom ik er nog wel op. dan zet ik het er wel bij.

    Ik ben trots op mijn moeder en mijn zusje. Ook op mezelf, maar die twee schatten gaan toch voor.
    Mensen weten hier vast wel waarom. Mijn vader is overleden, precies 11 maanden geleden en mijn moeder doet zo haar best voor ons. <3


    -

    Op het feit dat ik van het vmbo kom en een beter rapport op havo-niveau heb dan een vwo-afstromer.


    No growth of the heart is ever a waste