Ja is een goed idee. Ik neem de rol van lerares wel op me. /zet bril op.
/kuchje. RP, Role Play of in het nederlands: rollenspel. Je kruipt in de huid van een personage en bestuurt het. ALs het een bestaand personage is uit bijv. een boek, film of dit geval de anime Naruto dan bestuur je het personage maar zo zoals het echte personage zou reageren.
Als voorbeeld neem ik Voldemort uit Harry Potter.
Goed: Een slechterik die de dreuzels en bloedverraders wil uitmoorden met name Harry
Slecht: Een heel lief mens dat met iedereen vriendjes wil zijn en overal regenboogjes, suikerwolken en zonnetjes tovert. (hm.. zou een leuke parodie worden. Misschien ook nog gay. AUB niet stelen dit idee!)
Snappen jullie dat mijn lieve lezers en leerlingen?
We hebben tot nu toe nog geen rollen verdeeld behalve onze OC's (original characters, eigen/origenele personages) die we natuurlijk zelf spelen. Denk je dat je een goede Kisame, Itachi, Pein, Madara, Naruto, Sasuke of sperzieboon (grapje) bent, schrijf dan even een stukje als die persoon en wij zullen overleggen en je een PM sturen als je bent "aangenomen". Natuurlijk, als je denkt dat er een Naruto personage mist en je zou dat dolgraag willen spelen ben je welkom (mits je goed bent.)
there is an ocean in my heart, hidden behind eyes of celadon.