• Lieve mensjes,ik ga jullie hier eventjes een verhaaltje vertellen en jullie moeten/mogen het allemaal lezen. Ongeveer 2 jaar geleden heb ik hier op Quizlet een meisje leren kennen. Ik ga niet zeggen wie omdat ik haar niet wil verklappen. En we zijn echt geweldig goede vriendinnen geworden,we zaten samen in de zelfde school. En vanaf dees jaar was ze zelfs van richting veranderd om bij mij in de klas te komen zitten. Maar 4 maand gebeurde iets wat dat we nooit hadden gedacht dat het wel kon gebeuren tussen ons. We kregen ruzie. Nu zijn we echte vijanden. Ik wil haar dood,zei wilt mij dood [heeft ze gezegd tege een meisje dat ik ken]. Maar toen we nog geweldig goede vriendinnen waren deden we alles samen,er ging geen week voorbij dat we elkaar niet spraken. [oke,alleen toen ik op vakantie was]" Maar nu dat ik er dus al zo hard ruzie mee heb. En ik weet dat ik haar uit het diepste van mijn hart nooit meer wil zien,dat ik haar zo hard haat [we zitten nog steeds in de zelfde klas]. Is er toch nog een stukje bij mij dat haar toch mist wanneer ik terug denk aan wat we hebben mee gemaakt. En soms vraag ik me af,of zei zelf ook nog wel eens terug denkt aan onze vriendschap. Maar is het normaal,ook al haat ik haar zo hard,dat ik haar toch een beetje mis? Dat ik nog aan haar denk? En zou zei zelf ook nog wel eens terug denken aan ons?

    Je bent ooit goede vrienden geweest, hebben alles samen gedaan, dan lijkt het me normaal denk ik.
    je mist die tijden, mét haar.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    NickyFOSHO schreef:
    Je bent ooit goede vrienden geweest, hebben alles samen gedaan, dan lijkt het me normaal denk ik.
    je mist die tijden, mét haar.

    Ja inderdaad. Maar het probleem is dat ik haar eigenlijk niet wil missen. Ze is een echte bitch geworden.

    JOYCEVIPx schreef:
    (...)
    Ja inderdaad. Maar het probleem is dat ik haar eigenlijk niet wil missen. Ze is een echte bitch geworden.


    Ja, snap ik wel.
    Maar iemand vergeten waar je álles mee samen hebt gedaan is moeilijk, ook al is ze een bitch, weet je, je mist die bitch niet maar de persoon dat ze vroeger hoorde te zijn.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Je weet hoe ze ook kan zijn, zoals ze was voor jullie ruzie kregen.
    Die tijd wil je terug, dat snap ik wel. Soms vergis je je lelijk in mensen, helaas :)
    Sterkte

    Tuurlijk is dat normaal. Zit met kinda hetzelfde probleem.


    Tanya is de beste.

    NickyFOSHO schreef:
    (...)

    Ja, snap ik wel.
    Maar iemand vergeten waar je álles mee samen hebt gedaan is moeilijk, ook al is ze een bitch, weet je, je mist die bitch niet maar de persoon dat ze vroeger hoorde te zijn.

    Nja,ik mis echt hoe dat ze vroeger was. En dan als ik hier op Q zit moet ik soms nog denken aan hoe ik tegen haar ben beginnen spreken (:' maarja ö

    Het is normaal dat je die tijden mist.. Als je zo intensief en lang met iemand omging zou het onmenselijk zijn als je het niet miste. [/mening]
    En, denk aan wat ze je aan heeft gedaan [Je dood wensen bijvoorbeeld] en dat je haar daarom niet wilt missen.
    Of, zie het als wat goeds.. Je had leuke tijden met haar, die zijn nu wel afgelopen.. Maar je hád ze ;]
    Ja, vaage reactie ik weet (:


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    JOYCEVIPx schreef:
    (...)
    Nja,ik mis echt hoe dat ze vroeger was. En dan als ik hier op Q zit moet ik soms nog denken aan hoe ik tegen haar ben beginnen spreken (:' maarja ö


    Snap ik.
    Goede vrienden zijn dan ook moeilijk te vinden en ze verliezen is al helemaal erg.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    NickyFOSHO schreef:
    (...)

    Snap ik.
    Goede vrienden zijn dan ook moeilijk te vinden en ze verliezen is al helemaal erg.

    Ja inderdaad. Het is vele erger om het dan te moeten verliezen. En dan wanneer dat we nog eens een blik uitwisellen met elkaar in de klas. Soms zie ik daar echt zoveel haat in [ik kijk dan zelf ook wel zo naar haar]! En dan begin ik echt te denken,is ze het echt allemaal vergeten wat we hebben meegemaakt? Vandaag had ik strafstudie met haar. en ik ben niet geweest,want er was niemand meer op school. En ik zie haar juist de deur binnen gaan en ze ziet dat ik naar buiten stap en ik zie hoe ze aan die deur een paar seconden blijft staan en me aankijkt,alsof ze elk moment kon gaan zeggen of ik wel met haar mee mocht gaan zoeken.

    JOYCEVIPx schreef:
    (...)
    Ja inderdaad. Het is vele erger om het dan te moeten verliezen. En dan wanneer dat we nog eens een blik uitwisellen met elkaar in de klas. Soms zie ik daar echt zoveel haat in [ik kijk dan zelf ook wel zo naar haar]! En dan begin ik echt te denken,is ze het echt allemaal vergeten wat we hebben meegemaakt? Vandaag had ik strafstudie met haar. en ik ben niet geweest,want er was niemand meer op school. En ik zie haar juist de deur binnen gaan en ze ziet dat ik naar buiten stap en ik zie hoe ze aan die deur een paar seconden blijft staan en me aankijkt,alsof ze elk moment kon gaan zeggen of ik wel met haar mee mocht gaan zoeken.


    Nou, misschien mist zij die tijden ook, dat weet je natuurlijk niet.
    Ik zou zeggen, praat eens met haar, maar dat zal denk ik niets veranderen aan haar gedrag ten opzichte van jou.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    NickyFOSHO schreef:
    (...)

    Nou, misschien mist zij die tijden ook, dat weet je natuurlijk niet.
    Ik zou zeggen, praat eens met haar, maar dat zal denk ik niets veranderen aan haar gedrag ten opzichte van jou.

    Haha nee ^^ ik ga het maar zo laten. Of ik kan er misschien via via achter komen. Want ik denk de eerst volgende keer dat we met elkaar zullen praten niet echt een positief iets zal zijn.

    JOYCEVIPx schreef:
    (...)
    Haha nee ^^ ik ga het maar zo laten. Of ik kan er misschien via via achter komen. Want ik denk de eerst volgende keer dat we met elkaar zullen praten niet echt een positief iets zal zijn.


    Mja, dat kan wel zo zijn ja.
    en het zo laten is misschien wel het slimste.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    JOYCEVIPx schreef:
    (...)
    Ja inderdaad. Maar het probleem is dat ik haar eigenlijk niet wil missen. Ze is een echte bitch geworden.
    Nou misschien denkt ze dat ook wel over jou. En actie reactie. Misschien is ze een bitch tegen jou omdat ze denkt dat jij een bitch tegen haar bent.
    En het is ook wel normaal dat je haar misschien mist. Maar.. shit happends. Wil je het goed maken, dan maak je het goed. En anders zul je het gwoon achter je moeten laten denk ik.


    Wie du mir, so ich dir.