• Echt serieus man. Nu krijg ik helemaal het schijt aan die k*t school van me. Eerst viel het nog mee,maar nu word ik het echt beu -_-' Krijg ik thuis een brief aan van school met een datum erop dat ik die dag heb gespijbeld en dat he telt als 3 halve dagen. Maar nu ik verder heb na gedacht was die datum dat er op stond van op een maandag. En die zondag moest ik model zitten voor een wedstrijd van school waardoor ik dus een brief van school had mee gekregen waarop stond dat ik de maandag niet moest komen. Djeezus man. Nu zien ze dat aan als spijbelen,hoe dom kan een school niet zijn? Ahg ja,nu kan ik morgen tijdens mijn strafstudie toch van mijn oren gaan maken bij die domme leerkrachten ö

    AloveTH schreef:
    ik was ook gesnapt,, moest 2 uur nablijven Ö
    Gelukkig wou die leraar vroeg naar huis en mocht ik naar 3 kwartier weg 8D
    Maar ik kreeg te horen dat als je vaker spijbelt en ze komen daar achter je ouders een f*cking hoge boete moeten betalen..


    haha sukkeltje :P


    ~Sometimes the right path is not the easiest one~

    Die school is gewoon echt een Henk.


    ok

    Laat die brief zien aan de school waarop stond dat je die maandag niet hoefde te komen. Hoe dóm man. -.-'


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    jeej man dat is echte naaierij man