• 'Ja ik kom ontslag nemen.'
    HEERLIJK omdat eindelijk te kunnen zeggen. Ja ik heb ontslag genomen bij mijn werk, want na 2 jaar vind ik het wel genoeg :3
    En aangezien mijn nieuwe 'baas' zelf geen zin heeft in werken en daarom [goed] moet doen ben ik enorm opgelucht, want dat is enorm frustrerend o.o [ze belt me zelfs op de wc, waar ik ben, wat ik al af heb, en nog ga doen. Like hell o.o]
    Zo doe ik toch ook niet tegen die cassieres onder mij, Gsus, maar oke.
    -happy-

    En nu duimen dat ik bij de claires aangenomen word. o.o -hoopt-


    Veel mensen bezig met 't zoeken naar nieuwe baantjes? ^^

    Ik had vandaag mn eerste werkdag, en alles doet zeer, en ik werd chaggo van zo'n wijf.


    blame the bully.

    Ik werk nog steeds met veel plezier op m'n werk. ^^ Maar het ligt aan je baas meestal dat je het ook minder naar je zin hebt. ><


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    Vriendin van mij werkt ook bij Claires :'D


    Scream for mercy!

    Cherished schreef:
    (...)
    Nah bij de H&M hier werken alleen maar trutjes. (cat)
    Is daar wat mis mee dan?


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    LALALALALA schreef:
    (...)Is daar wat mis mee dan?

    Zegt ze toch niet. 't Is misschien niet haar ding, he. En ze zegt toch in háár woonplaats. Alsof jij daar iets mee te maken heb, man.


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    LALALALALA schreef:
    (...)Is daar wat mis mee dan?

    Nou daar werk ik liever niet mee :'D Ze kijken me op school al zo aan, dan hoeft dat op m'n werk niet ook nog eens.
    :') Hoezo zo aanvallend, zou je jezelf bestempelen als trutje ofzo. :'D

    nou ik had gesollisiteert bij de AH(vorrig jaar al), maar ze hebben geen plek meer ofzo, en toen zei ik dat ik al een jaar geleden had gesollisiteert toen zeiden ze 'oh, dan lig je nu bovenop' maaaaaar waarschijnlijk omdat het nu bijna vakantie is gaat niemand daar weg, en hier bij de coop zit het ook vol,, dus ben ik nog hard op zoek..


    Nvt

    Suc-6 he! ^^ Ik heb nu een baantje bij een boekenwinkel :Y) en dan moet ik koffie, cappucino, latte en americano maken... en met een raar kassa werken die ik binnenkort ga slopen! :Y) XD

    Cherished schreef:
    (...)
    Nou daar werk ik liever niet mee :'D Ze kijken me op school al zo aan, dan hoeft dat op m'n werk niet ook nog eens.
    :') Hoezo zo aanvallend, zou je jezelf bestempelen als trutje ofzo. :'D
    Ik bedoel het niet aanvallend hoor, wist niet dat t zo overkwam;]. En ik zei het omdat ik best veel aardige trutjes ken, en dan snap ik niet waarom je daar niet mee zou willen werken.;]


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    Liess schreef:
    (...)
    Zegt ze toch niet. 't Is misschien niet haar ding, he. En ze zegt toch in háár woonplaats. Alsof jij daar iets mee te maken heb, man.
    Muziek of boeken kan je ding zijn, maar trutjes zijn mensen en die zijn niet 'je ding' of niet. Elk trutje is weer anders dus dan kan je niet zeggen dat alle trutjes arrogant/wat dan ook zijn. En ik zeg helemaal niks over haar woonplaats? Ik vraag alleen waarom ze het erg vind als ze met trutjes moet werken.


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    LALALALALA schreef:
    (...)Muziek of boeken kan je ding zijn, maar trutjes zijn mensen en die zijn niet 'je ding' of niet. Elk trutje is weer anders dus dan kan je niet zeggen dat alle trutjes arrogant/wat dan ook zijn. En ik zeg helemaal niks over haar woonplaats? Ik vraag alleen waarom ze het erg vind als ze met trutjes moet werken.

    Haar ding om dáár te werken, bedoel ik dan. En ik heb die understatement nooit gemaakt de alle 'trutjes' hetzelfde zijn. W/e.


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    Nope, ik ben een maatschappelijk passief stuk schorem.


    No growth of the heart is ever a waste

    Nicol heeft geen baantje =3

    en Tara you goo girl =3 ik zou dan ook ontslag hebben genome


    We can only learn to love by loving.

    Ik wens je succes met de Claire's (cat)
    Ik had ooit krantenwijk, maar dat was flut. En toen heb ik het opgezegd. En nu wil een baantje, maar voor de meesten moet je 15/16 zijn ><


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Ik heb een folderwijk >.<, echt een rotbaan alleen bij de supermarkten hebben ze niemand nodig.


    I am an idiot, I move.