• Woensdag gaan we met een paar naar een concert van een Duitse band, en we gingen een cadeau meenemen,
    het enige probleem, weet er nog iemand iets anders origineels want we zijn momenteel inspiratieloos.
    Het zou leuk zijn, om iets typisch Belgisch te hebben, zoals Chocola/Bier/SmurfenT-shirt ='D of gewoon iets anders leuks,
    iemand suggesties ?

    neem belgische bonbons en een megamindy pop/plop pop mee =3


    We can only learn to love by loving.

    iets RAARS
    raar is altijd goed


    The economy is suffering, let it DIE!

    Fighter schreef:
    neem belgische bonbons en een megamindy pop/plop pop mee =3

    Een plop pop, hoe verzin je het?! XD
    Euhm, bonbons, van die echte belgische?


    -

    Een plop pop, hoe verzin je het?! XD
    Euhm, bonbons, van die echte belgische?


    bedoelen jullie 'pralines' ? (:

    Koop pralines van Ducdo, die zijn dé beste!

    Ik vond de smurfen toch het best^^. (A)
    (heb ik vooral niet idee gedaan hoor (A))


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Marshmellow schreef:
    Ik vond de smurfen toch het best^^. (A)
    (heb ik vooral niet idee gedaan hoor (A))

    Haha ='D , maar sowieso da die t-shirt mislukt >< ö en de Samson&Gert/Smurfenkoeken! ;')

    Breathless schreef:
    (...)
    Haha ='D , maar sowieso da die t-shirt mislukt >< ö en de Samson&Gert/Smurfenkoeken! ;')

    Suske en wiske speculoos! Maar da bestaat al lang niet meer :( 'k at dat vroeger zóóó graag!ö
    Op plopkoeken en plopbananen x'D.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Conspiracy schreef:
    Koop pralines van Ducdo, die zijn dé beste!

    Okay, ofwel ligt het aan mij, ofwel hebben we gewoon geen Ducdo in België Ôo want heb nog nooit hiervan gehoord, alleen 'Leonidas' (:

    Breathless schreef:
    (...)
    Okay, ofwel ligt het aan mij, ofwel hebben we gewoon geen Ducdo in België Ôo want heb nog nooit hiervan gehoord, alleen 'Leonidas' (:

    Het ligt aan jou, want mijn mammie heeft vroeger bij Ducdo IN België gewerkt tralala, en wij mochten daar altijd pralines gaan proeven :9~ Dus het ligt aan jou/waar je woont :'D

    koop héél véél chocolade ^^

    titel aangepast btw; het is cadeau of kado maar niet cado^^

    Breathless schreef:
    (...)
    Okay, ofwel ligt het aan mij, ofwel hebben we gewoon geen Ducdo in België Ôo want heb nog nooit hiervan gehoord, alleen 'Leonidas' (:

    Koop gewoon côté d'or, da's het beste^^.
    Daarbij wie eet er nu graag pralines?


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Marshmellow schreef:
    (...)
    Koop gewoon côté d'or, da's het beste^^.
    Daarbij wie eet er nu graag pralines?

    Ik (puh)

    Conspiracy schreef:

    Het ligt aan jou, want mijn mammie heeft vroeger bij Ducdo IN België gewerkt tralala, en wij mochten daar altijd pralines gaan proeven :9~ Dus het ligt aan jou/waar je woont :'D

    Haha, okdan ='D ja Kruibeke is hier niet bepaald in de buurt *lang leve google* ;')

    Conspiracy schreef:
    (...)
    Ik (puh)

    Phoe, ik niet(puh) Mijn moeder heeft trouwens ook in een pralinefabriekje gewerkt^^.
    Ik weet het: DINOKOEKJES^^ (verslaving^^) 'k heb zelfs een foto van dinokoekjes op de computer staan^^.


    If you had never come out of the blue, I would've stay