Ik heb lekker het album van Alexander Rybak, mijn homoverloofde, en jullie niet.
-
31 mei 2009 - 22:5531 mei 2009 - 23:0131 mei 2009 - 23:01
Cadence schreef:
(...)
Youtube staat er vol mee, en ik wist niet hoe dat liedje heette, zo kwam ik op andere uit. :'D
Maar ik vind het wel gaaf voor jou, wist btw nieteens dat hij een album had uitgebracht?
Sinds vrijdag. :')
En waarschijnlijk ga je het een verschrikkelijk album vinden, maar ik heb nu eenmaal een brede muzieksmaak. :')31 mei 2009 - 23:01Sugar schreef:
(...)
Ik denk het niet. Tenzij je ook het album van haar homo-verloofde wilt hebben? 8D
Dat wil ik heel graag!! Damn, nu ben ik echt stik jaloers."I shut my eyes in order to see.'
31 mei 2009 - 23:01Is ie gay? x]You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.
31 mei 2009 - 23:01Nou.. Ik ga lekker met David trouwen.. En met Nena, en Aprella en iedereen die daar nog bij hoort. En jij kan niet jaloers zijn, want jij maakt daar deel van uit, dus daar gaat mijn 'Ha wees jij maar jaloers op dit-statement' ._. Kuttens.. Laat maar ik ben al stil
Wie du mir, so ich dir.
31 mei 2009 - 23:0131 mei 2009 - 23:02Happysnail schreef:
(...)Okeoke, hang anders voor de zekerheid een slabbertje om.
Heb jij er nog een leuke met een leuk prentje op? :')31 mei 2009 - 23:0231 mei 2009 - 23:03KirstenSnaps schreef:
Nou.. Ik ga lekker met David trouwen.. En met Nena, en Aprella en iedereen die daar nog bij hoort. En jij kan niet jaloers zijn, want jij maakt daar deel van uit, dus daar gaat mijn 'Ha wees jij maar jaloers op dit-statement' ._. Kuttens.. Laat maar ik ben al stil
Gaan wij trouwen? O.O
Ik dacht enkel dat we 'erin eruit' gingen doen.31 mei 2009 - 23:03Prodigy schreef:
(...)
Sinds vrijdag. :')
En waarschijnlijk ga je het een verschrikkelijk album vinden, maar ik heb nu eenmaal een brede muzieksmaak. :')
Ik heb ook wel een brede muzieksmaak, ik luister naar bv Miley Cyrus en ook weer naar Metal/Goth-bands, maar die soort muziek komt niet voor in mijn rijtje. *)Tell me how do my Leftovers taste.
31 mei 2009 - 23:0331 mei 2009 - 23:03Prodigy schreef:
(...)
Heb jij er nog een leuke met een leuk prentje op? :')
Mijn foto werkt kwijl reducerend. :'D"I shut my eyes in order to see.'
31 mei 2009 - 23:04Cadence schreef:
(...)
Ik heb ook wel een brede muzieksmaak, ik luister naar bv Miley Cyrus en ook weer naar Metal/Goth-bands, maar die soort muziek komt niet voor in mijn rijtje. *)
Whaha, dat album is eigenlijk mix klassiek en popachtig, vrij rustig, ik wordt er helemaal kalm van. :')31 mei 2009 - 23:04Prodigy schreef:
Nah das ook goed.
(...)
Gaan wij trouwen? O.O
Ik dacht enkel dat we 'erin eruit' gingen doen.Wie du mir, so ich dir.
31 mei 2009 - 23:04