• Beste Qers.
    Ik had laatst een hele leuke (emo)gast lere kennen.
    En toen gingen we dus een paar keertjes afspreken.
    En we hebben gezoend en later heeft ie toe gegeven dat ie me leuk vind en ik ook.
    Maar vandaag plotseling deed hij raar! vroeg hij eerst of ik naar hem toe kwam zijn vriend kwam ook,toen zei ik ik weet niet precies hoe ik naar je toe moet. En toen even later was zijn vriend er zei hij plots op msn: Hij vind je leuk,Wil je met hem? [over zijn vriend hij kent me niet eenS!] dus ik d8 wth, gingen we gewoon weer verder praten. dus op een gegeven moment zei ik voor de lol kijken wat ie zou zeggen, ik kom okey. toen zei hij: ja. en toen vroeg ik: sirieus?. zei hij: Nee XD.
    Dus toen d8 ik egt sooo WTF?! toen zie ik ik heb hier geen zin in doei!.Toen zei hij waarom? toen zei ik omdat je vaag doet. toen zei hij sorry voor wat ik ook verkeerd deed:S ma ik ging dus off! stuurde hij me lat0r nog smsjes met sorry ik hou heel veel van je:S maa ik vat em niet! hij zegt hij is altijd zichzelf! ma vandaag egt niet hoor!
    Help hij was zo aardig deed vet veek voor me en vandaag plotseling zo vaag en we zouden nog een x afsprken volgende week moet ik het door alten gaan of niet??

    Jongens doen gewoon stoer in de buurt van vrienden. Gewoon negeren en niets van aantrekken.


    -

    Zeker door laten gaan misschien wou hij gewoon stoer doen tegenover die vriend.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Decoy schreef:
    Zeker door laten gaan misschien wou hij gewoon stoer doen tegenover die vriend.
    okey thnx voor advies.

    Stoer doen ze allemaal met vrienden in de buurt.

    Hij wou hoogstwaarschijnlijk stoer doen tegenover zijn vriend, praat met hem als 'ie alleen is.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    spreek met hem af zonder vrienden of wat dan ook en vraag hem naar de waarheid


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    thnx Qers wat moest ik togh sonder julliej(flower)(H)(A)

    Geen dank. Jongens zijn nu eenmaal zo, serieus zelf mannen soms nog wel als ik naar mijn vader kijk. Nja, succes.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    sorry maar wat heeft het ermee te maken dat het een emo is? :8
    anyway, zoals ze al zeggen stoer doen ze altijd met vrienden erbij, dus ik zou gewoon met hem afspreken alleen.


    -

    viedeogame schreef:
    sorry maar wat heeft het ermee te maken dat het een emo is? :8
    anyway, zoals ze al zeggen stoer doen ze altijd met vrienden erbij, dus ik zou gewoon met hem afspreken alleen.
    naja ik had ooit gehoord dat het meestal wel hele lieve jongens zijn .