• Silke, een scene meisje is doof. Ze kan heel goed liplezen en muziek kan ze voelen. Als ze haar hand op boxen ofzo legt voelt ze de beat van de muziek spelen. Ze hoort dan wel het een beetje maar niet echt goed. Niemand merkt het op dat ze doof is behalve die van haar school weten het. Ze kan gewoon als een normaal meisje door het leven. Opeens wordt ze verliefd op een jongen maar ze beseft niet wie hij echt is. Maar als het op een dag uitkomt wie de jongen is zijn er zware gevolgen voor de boeg.


    Ik heb 6 rollen nodig

    abv vn silke (wordt vriendin van tom):
    bf vn silke: (wordt vriendin van Georg):
    buurmeisje vn silke (vriendin Gustav):
    vriendin vn Silke & vn Bill:
    nichtje van Tom en Bill:
    Buurmeisje/jongen van Tom en Bill:


    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Foto:


    Live your dream and don't dream your life

    Rol: abv vn silke (wordt vriendin van tom):
    Naam: Keshia
    Leeftijd: 17
    Karakter: Soms lui, Spontaan, Speels, Melig, Hyper, Behulpzaam, Bitchi als mensen dat ook tegen haar zijn, Lief, Aardig.
    Foto: http://4.bp.blogspot.com/_9Zf_P9g6cuo/SJMz_Uh5sWI/AAAAAAAAAxk/S0Ivz3FwZnc/s400/cute-blonde-emo-hairstyles-54.jpg

    Dit idee is van iemand gejat... Ik weet effe niet meer wie maar het is dik gejat... Zij kon ook liplezen en muziek voelen --' Wees effe orgineel in plaats van verhalen te jatten. :(

    Confused schreef:
    Dit idee is van iemand gejat... Ik weet effe niet meer wie maar het is dik gejat... Zij kon ook liplezen en muziek voelen --' Wees effe orgineel in plaats van verhalen te jatten. :(


    indd


    Tom and Georg could write a bad romance.