• Joggen! Ja, ik jogg nu al een tijdje en ik krijg buikspieren. Dus als je geen zin hebt in die idiote buikspieroefeningen die best pijnlijk zijn voor je rug, gewoon joggen!


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Dat doe ik ook, maar ik merk eigenlijk geen verschil :X

    Courage schreef:
    Dat doe ik ook, maar ik merk eigenlijk geen verschil :X
    Ik ook niet =\ Heb wel strakkere benen :Y)


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    Wat dacht je van powerliften ^^ Da's alleen niet zo verstandig onder de 16. Daarvoor raad ik een vechtsport aan. Maar joggen kan ook ^^


    Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.

    Courage schreef:
    Dat doe ik ook, maar ik merk eigenlijk geen verschil :X

    Maar je moet niet elke dag lopen, om de dag is beter. Je spieren moeten ook tot rust komen.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    StoneCold schreef:
    Wat dacht je van powerliften ^^ Da's alleen niet zo verstandig onder de 16. Daarvoor raad ik een vechtsport aan. Maar joggen kan ook ^^

    Wat is powerliften? (A)

    Courage schreef:
    (...)
    Wat is powerliften? (A)

    Gewichtheffen, met de onderdelen bankdrukken, deadlift en squat. ^^


    Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.

    Ik hoef geen sixpack, dankje.

    StoneCold schreef:
    (...)
    Gewichtheffen, met de onderdelen bankdrukken, deadlift en squat. ^^

    Oh oke, klinkt heel vermoeiend :P
    Doe je aan een vechtsport?

    StoneCold schreef:
    (...)
    Gewichtheffen, met de onderdelen bankdrukken, deadlift en squat. ^^

    Doh, ik heb kippenkracht in mn armen x_O Eigenlijk is dat wel een goed idee dan, maar ik ben pas 14 n_n


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Broadway schreef:
    Ik hoef geen sixpack, dankje.

    Nee wij willen een eightpack (nerd)


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Lopen is vermoeiender dan even elke avond tien minuten buikspieren te oefenen hoor. :')


    Tanya is de beste.

    Imperd schreef:
    Lopen is vermoeiender dan even elke avond tien minuten buikspieren te oefenen hoor. :')

    Vind ik nou ook :')


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Broadway schreef:
    Ik hoef geen sixpack, dankje.


    Meer iets voor het mannelijke geslacht.

    Wii-fit elke dag (duivel)

    Imperd schreef:
    Lopen is vermoeiender dan even elke avond tien minuten buikspieren te oefenen hoor. :')

    Maar 10 minuten op een avond is niet genoeg, dan ben je best lang bezig voordat je buikspieren hebt. Btw, als je echt buikspieren wilt hebben zou je zo en zo vaak moeten lopen/fitnessen etc. Je lichaam moet ook vet verbranden en dat gaat niet alleen met buikspieroefeningen.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.