• Dat noem ik nu onverantwoordelijkheid, en dat heeft/gaat mijn pappie veel geld gekost/kosten. of mij.

    maandag 18 mei : op school fietssleutel kwijt, fiets bleef op school.

    dinsdag 19 mei : met mijn ma's fiets naar school, en congergio heeft het slot van mijn fiets doorgezaagd. mijn oom komt hem ophalen, en lopend gaan we naar zijn huis. wat blijkt : onderweg is de sleutel waaraan de reservesleutel + huissleutel zat van het slot eraf gevallen. mammie flippen :]. het slot van mijn fiets is gemaakt en dat heeft lekker 40 euro gekost. Mijn moeder wil het slot van ons huis vervangen omdat ze denkt dat mensen die de huissleutel hebben gevonden ons huis in kunnen==' dat kost dus 65 euro. en als mijn moeder haar slot wilt vernieuwen kost dat ook 40 euro. totaal : 145 euro.

    dus gaat het tot zaterdag 30 mei goed totdat ik mijn nieuwe fietssleutel waaraan mijn kluissleutel zat in de bruna vergeet, en als ik hem terug wil gaan halen, is die winkel dicht=='.
    dus ik ben mijn fietssleutel wéér kwijt geraakt in 10 dagen. dat kost ook 40 euro en mijn kluissleutel gaat 30 euro kosten. alles totaal : 215 euro.

    maargoed, ik ga maandag kijken of de sleutels in de winkel liggen anders moet ik zelf 70 gaan verdienen en naar school lópen totdat mijn fiets gemaakt is. de band is ook lek. dit noem ik dus onverantwoordelijkheid en bedankt dat je dit geziek hebt gelezen. nog meer onverantwoordelijke mensen hier? :].


    we've only said goodbye with words

    omg nee niet zo erg als dat =P.

    Ga zo door. _O_

    Nee ik let goed op mijn spullen.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Niet zó heel erg :'D

    Amai! Jawadde! x)
    Beetje beter opletten, hé! ^^


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Hm, ik heb 3 precies dezelfde soort sleutels, maar voor 3 verschillende deuren dus ik word er gek van, en ik raak ze niet zo snel kwijt grote sleutelhanger eraan.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    ik gooi thuis altijd alle glazen om :X


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Unflinching schreef:
    Amai! Jawadde! x)
    Beetje beter opletten, hé! ^^


    i know, i know. :X


    we've only said goodbye with words