• All my life, I Apologize, & Sweet Goodbyes van Krezip. Ze doen me denken aan iemand die me heel erg dierbaar is, een jongen, maar die ik eigenlijk nooit meer spreek omdat we beide nogal moeilijke gevallen zijn, om het maar even zo te noemen :').
    All my life - Bij mij is het niet zo zeer 'andere kant van de stad', maar ander land. En we hadden elkaar altijd beloofd dat dat niets zou uitmaken, maar schijnbaar uiteindelijk toch wel.
    I Apologize - Stomme dingen gedaan en gezegd die niet allemaal meer omkeerbaar waren.
    Sweet Goodbyes - Omdat die jongen en ik allebei stiekem wel weten wat we nodig hebben, en dat omschrijft dit lied meer als perfect. Letterlijk zelfs.

    Hebben jullie nummers die je aan enkel een of een paar personen doen denken en je heel erg emotioneerd? En waarom dan?

    <3


    Wie du mir, so ich dir.

    Ik heb niet echt een liedje, om emotioneel van te worden eigenlijk.


    -Wow. I apologize heb ik lang niet meer gehoord Ö-

    Die zijn zo mooi!
    4 AM Forever van LostProphets raakt mij... Dan denk ik aan een goede vriend van mij die ik al 6 jaar niet heb gesproken omdat we beiden moesten verhuizen...

    Angel eyes gavin degraw cover

    Emotions van Destiny's Child.


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    When you're gone..


    Like everybody and trust no one.

    Ik heb je lief, van Paul de Leeuw. Het beschijft precies wat ik en mijn vriendje voor elkaar voelen.


    *You make me loving you for ever!!!

    I apologise is mooi (flower)

    en ik ga even nadenken over of ik zo'n liedje heb..:'D

    Rooftops van Lostprophets.
    Mijn ex, ik geef nog kapot veel om hem [/long story] was er in de tijd dat we nog hadden een keer om gaan huilen.. En ik kon niet bij hem zijn, en wilde hem zo graag troosten.
    Een beetje raar, maar zo'n gevoel heb ik bij dat liedje..


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Ik ken wel heel mooie nummers maar geen die me echt emotioneel van m'n stuk brengen.


    No growth of the heart is ever a waste

    I would stay ook van Krezip, dat zong mijn moeder in betere tijden. (:
    En She's falling apart van Lisa Loeb, die luisterde ik heel vaak toen het superslecht met me ging.


    You move me ......... Kurt

    Krezip is ook geweldig. <3

    de liedjes van Hilary duff vind k mooi (:


    Its Now or Never. <3

    Bij de liedjes van Krezip kan ik altijd wel huilen. Vooral als k me wat klote voel, of als het thuis weer niet even goed gaat.


    PINKPOP WAS SUPER=D

    REM - Everybody Hurt.
    Het lievelings nummer van mijn tante die er niet meer is. Verschrikkelijk mooi nummer.


    Music is the new sex

    David Archuleta - crush.
    het doet me denken aan iemand en als ik in een dipje zit kan ik er wel door huilen, anders niet


    -