• Hallo,
    Achter mijn huis is een feest. Met focking harde muziek. En dat is al zo vanaf 2 uur vanmiddag. Van mij mogen ze best een feest hebben ofzo, maar huur dan een hok af. -weet niet meer hoe dat heet dus noem ik het een hok-
    Er wonen hier vrij veel jonge kinderen, en die kunnen niet slapen nu. Ik ben tv aan het kijken op een stikhete kamer omdat mijn raam dicht moet. Anders kan ik niks horen.

    Ik vind het gewoon asociaal. Ben benieuwd tot hoelaat ze vannacht doorgaan.

    xx.


    I'd rather go naked than wear fur.

    Je kunt de politie bellen wegens nachtlawaai.


    I need you like a heart needs a beat

    Je kunt de politie bellen. Toen ik een paar jaar geleden bij mij thuis een verjaardag had met ook keiharde muziek, had de buurman van onze buurman de politie gebeld. Of we zachter wilden zijn.


    -

    dat deden ze vorige week ook... de zondag en zaterdag.... zoo irri... maarja...:Y)

    Als het vannacht rond een uur of 2 is, en de muziek nog steeds zo hard is, bel ik de politie dan wel. Ik vind het niet kunnen.


    I'd rather go naked than wear fur.

    Repeat schreef:
    Als het vannacht rond een uur of 2 is, en de muziek nog steeds zo hard is, bel ik de politie dan wel. Ik vind het niet kunnen.


    Je hebt gelijk ook. Die mensen denken alleen aan zichzelf. Tuurlijk mag je feesten. Maar dat kan ook zonder dat de buurt er last van heeft.


    -