• Ik dacht om nog eens zo'n lekker ouderwetse maar altijd leuke lovestory te schrijven. Met TH natuurlijk. Ik zoek nog rollen, maar ik zeg niet wat er gaat gebeuren enkel wat je bent ;p

    Verhaal:

    (Hoofdpersoon) en (Bff) sleuren zich elke dag door school. (Hoofdpersoon) heeft een goed leven, ze heeft veel vrienden, een leuk vriendje en goede punten. Ze heeft een hekel aan TH en dat is het enige minpunt aan haar leven. Want alle mensen rond haar vinden hen geweldig. Met school vertrekken ze naar Parijs. En ja, daar komen ze TH tegen als ze de fans ontvluchten na een concert. Enkele bitchy mensen van haar klas sluiten een deal met haar, als ze één van de jongens kan zoenen, krijgt ze 20 euro. Dan begint het pas echt. ;p


    - Hoofdpersoon (iemand die TH haat!)
    - Bff hoofdpersoon (iemand die TH helemaal aanbidt en er ook vaak over verteld tegen de hoofdpersoon)
    - Bff Tom
    - vriendin Tom
    - vriendin Bill
    - vriendin Gustav
    - vriendin Georg
    - manager TH (de vorige is net ontslagen omdat hij iets had met de vorige vriendin van Tom)
    - schminkster TH
    - vader of moeder van hoofdpersoon (de andere is gestorven dus vader OF moeder)
    - vriendje hoofdpersoon
    - ex-vriendje hoofdpersoon

    Wat moet je invullen?

    Naam:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Beste eigenschap:
    Slechtste eigenschap:
    Grootste droom:
    Uiterlijk(+foto of naam scene queen/emo model/model/...):


    Als je ideeën hebt die ik in mijn story kan verwerken, mag je ze ook laten weten. Als ik al enkele rollen heb, begin ik met prologen en een deeltje 1 ;p


    Hopelijk krijg ik snel reactie :D

    Je moet ze op een originele manier laten kennismaken ;p

    Echt niemand? ;l

    Naam: Maxim

    Leeftijd: 19

    Karakter: Lief, maar soms toch ook wel brutaal, voetbalverslaafd dat mensen vaak niet kunnen apreciëren, irritant maar ook heel grappig.

    Beste eigenschap: Behulpzaam

    Slechtste eigenschap: Koppig

    Grootste droom: Voetballer worden later

    Uiterlijk(+foto of naam scene queen/emo model/model/...): Maxim - Matthew Lush

    Like hoofdpersoon [a]
    Naam:
    Elle
    Leeftijd:
    17
    Karakter:
    Lief, Spontaan, Mellig, Snel op haar teentjes getrapt, Niet op haar montje gevallen, en zegt wat ze denkt
    Beste eigenschap:
    Veel zelfvertrouwen
    Slechtste eigenschap:
    Heeft al snel een hekel aan mensen.
    Grootste droom:
    Ooit op het podium kunnen staan, om haar prachtige stem tte laten horen.
    Uiterlijk(+foto of naam scene queen/emo model/model/...):Elle-brookelle bones


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Vriendin Bill

    Naam: Kim

    Leeftijd: 18

    Karakter: Niet op haar mondje gevallen, hyper als ze kan shoppen, Vrolijk, Eigenwijs, Koppig

    Beste eigenschap: Vrolijk

    Slechtste eigenschap: Koppig

    Grootste droom: In een band spelen als gitariste

    Uiterlijk(+foto of naam scene queen/emo model/model/...): Kim = Kaley Cuoco

    Vriendin Tom<483

    Naam: Michelle

    Leeftijd: 18

    Karakter: Lief, grappig, behulpzaam, egoïstisch, zelfverzekerd, hyper actief, snel op haar teentjes getrapt

    Beste eigenschap: Egoïstisch.

    Slechtste eigenschap: Af en toe van die hyper actieve aanvallen.

    Grootste droom: De ware vinden en daar een kind mee krijgen. En daarmee trouwen ^^

    Uiterlijk(+foto of naam scene queen/emo model/model/...): Michelle = Olivia Wilde (van House MD)