• Wie heeft er al een gekocht?

    Ik heb er vandaag 2 gekocht. Die van Tokio Hotel en een die is ontworpen door N.E.R.D.
    Ze zijn echt hippend vind ik_O_

    Kreeg er trouwens ook 2 condooms bij x'D


    He's the reason for the teardrops on my guitar

    ik wil hem zo graag me ma wilt hem niet kopen :X

    Ik vind ze ook echt hip. =]


    hoi, jij bent leuk.

    O mijn god ik wil er ook 1 maar ik wil er geen condoom bij krijgen XD maar misschien kan ik die dan wel gebruiken (nerd)

    Titel aangepast, er stond adis ipv aids :'D.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Mijn nicht heeft éentje voor me gekochtt :')En opzich niet zo duur, 15 euri ^^


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    Die van Tokio Hotel is geniaal! Niet omdat hun hem hebben gemaakt, maar omdat het ongeveer het enige zwarte shirt is xD.. en ik ben nogal gehecht aan zwart.

    Maar goed, ik koop binnekort die van hun, ik heb nu die van Katherinne E nogiets, met een opschrift 'USE ONE (condom).'

    www.hm.com

    -voor degene die niet weten waar je ze haalt-


    -

    M'n moeder gaat morgen die van TH voor me bestellen. :'D


    -

    waar koop je die ?


    Its Now or Never. <3

    Tomkitty schreef:
    (...)
    Sweet(H)

    Volgens mij liggen die dingen goed in de markt want ik was om half 4 in de stad en er lagen er nog maar 3 van TH ö

    woow.. bij mij lagen er nog 2 stapels... en van de rest nog een klein stapeltje..:'D

    zelf heb ik die van ToHo :Y)

    xRegenboog schreef:
    waar koop je die ?
    gewoon de H&M ;)

    weetje, volgens mij krijgt iedereen een condoom per shirt... - zelf kreeg ik er 1ntje..:'D, kocht ook 1 shirt -

    xRingFrei schreef:
    ik wil hem zo graag me ma wilt hem niet kopen :X

    ik heb heel lang moeten zeuren... maar toen ik zei dat het voor een goed doel was... werd ze soepeler..:Y)

    Mijn moeder vind die tekst lachwekkend. Ze vind Bill z'n haar heeeeel leuk. Niet dus.
    Conclusie: Ik mag dat shirt.
    Ik vind de rest helemaal niet leuk. Op een paar na.
    Er zitten er een paar bij, zoals die van Dita Von Teese en die van Robyn en misschien nog wel andere, waar een t-shirt van is, wat dus bijna niets met aids te maken heeft.


    -

    Bij de H&M, de gewone, of bij Divided?


    -