De stelling van vandaag luidt:
Vrijheid van meningsuiting is geen recht
(dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)
- Home
- Forum
- Oude Stellingen
- [stelling] Vrijheid van meningsuiting is geen recht
[stelling] Vrijheid van meningsuiting is geen recht - Oude Stellingen
-
28 mei 2009 - 0:1528 mei 2009 - 19:44
oneens
iedereen moet een mening mogen hebbenOne Day you'll remember me...
28 mei 2009 - 19:46Het zou wel een recht moeten zijn, maar soms lijkt het er niet bepaald op.
Echt welMas maganda sa inyo Dalawa >?,, ~
28 mei 2009 - 19:56omg dit krijg ik al op school ><
en die man de hele tijd zeggen 'ja dit is een hele moeilijke kwestie. blablabla' maar dat ik het ook wel.You're a star in heaven.
28 mei 2009 - 20:20In veel landen is het geen recht. Maar in Nederland wel. De een vindt het fijner dan de ander , misschien dat daarom andere landen het niet in verband met wat de een fijner vindt dan de ander. Tja , ieder zijn eigen mening x'D
xoxo'I'll live every second like it is my last one <3
28 mei 2009 - 20:21KirstenSnaps schreef:
Oneens. Als het op een fatsoenlijke, begripvolle en respectvolle manier gebeurd. Vind ik dat iedereen zijn/haar mening mag uiten. Want Nederland is immers een vrij land [zegt men =.=] en ik vind dat mensen in andere landen daar ook de mogelijkheid voor moeten krijgen. En niet alleen landen binnen de EU
ik ga mee met KirstenSnapsomg. i love you.
28 mei 2009 - 20:22Ik ben het hier niet mee eens. Meningsuiting moet volgens mij namelijk via een regering gewaarborgd worden (mits beperkingen bv racistische uitspraken), anders lijkt het eerder op een dictatuur waar ze alles censureren.
If you had never come out of the blue, I would've stay
28 mei 2009 - 20:51niet met de stelling eens...als je vrijheid van meningsuiting gaat verbieden krijg je onderdrukking en zijn we geen democratie meer...
Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.
29 mei 2009 - 17:15oneens
het is gewoon schandalig dat mensen in het gevang belandn omdat ze een andere mening hebben!!!wees jezelf er zijn al zoveel anderen!!!
30 mei 2009 - 11:05ik vind dat je je mening moet kunnen geven..
~Sometimes the right path is not the easiest one~
30 mei 2009 - 11:06Marshmellow schreef:
Ik ben het hier niet mee eens. Meningsuiting moet volgens mij namelijk via een regering gewaarborgd worden (mits beperkingen bv racistische uitspraken), anders lijkt het eerder op een dictatuur waar ze alles censureren.Tanya is de beste.
30 mei 2009 - 11:20Ja, je moet je mening mogen geven.
Live for something or die for nothing
4 juni 2009 - 21:57oneens, iedereen moet een mening hebben. anders heb je ook weinig te zeggen :'x.
We're all mad here.
18 juni 2009 - 0:01No, Freedom of Expression is not a RIGHT.
It is the decision of a country to give Freedom of Expression to their people.. If the country don't do that and the People want Freedom of Expression it is their duty to revolt.18 juni 2009 - 10:24