Nou, ik liep een paar maanden terug samen met Silke Arnhem in. En toen was het vet kut weer. Het waaide en het regende enz. Dus mijn haar zat kut en mijn make-up hing ergens onderaan mijn kin.
Toen stonden daar dus doodleuk twee van die gasten aan het begin van de stad. Eentje met een camera en de andere met een microfoon. En om één of andere reden krijg ik dan áltijd die verfuckte microfoon onder mijn neus geduwt. Dus ook dot keer weer. Was zijn eerste vraag 'Wat roept de naam Jezus bij jou op?' Dus ik had al zoiets van 'Okéé...' Nou goed, ik ben dus totaal niet gelovig, dus ik antwoord dat het ongeloof bij me oproept. Ik heb daar een heel betoog lopen houden over waarom Jezus een verzinsel is van mensen om hun eigen fouten goed te praten en waarom ik geloof dat je je eigen geluk zelf moet maken enzo, terwijl Silke steeds verder uit beeld verdween.
Enfin, die gasten waren klaar en Silke en ik konden doorlopen. Zitten we een paar weken later in de les Frans en zegt de stagaire ineens tegen me 'Heb ik jou laatst niet op televisie gezien?' Silke schoot al in de lach en ik liep heel leuk rood aan en vroeg 'Ging dat toevallig over Jezus?' Zegt dat mens dat het inderdaad over Jezus en het geloof ging.
Heel fijn, ik heb Jezus en het geloof totaal af lopen kraken en dat is uitgezonden op de EO (Evangelische Omroep) terwijl mijn haar kut zat en mijn make-up op mijn kin hing.
Heel fijn, mensen. Heel fijn.
Oh! En ooit, toen ik nog een heel klein Máriko'tje was. Toen kwam Sesamstraat bij ons op school en toen kwam ik op Sesamstraat.
-trots-
En twee keer op de radio en 5 keer in de krant en in een aantal tijdschriften. Al heb ik geen flauw idee in welke.
-gayhand-
Bored.