• Bij ons op school hangen ze posters op
    nou daar hingen ze dus daar ook 1 van op
    was het van Katy perry o.O

    like
    -pissed off >< -

    ik hoop dat ze TH nog ophangen :X


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Bij ons hingen ze vorige week al. Geen Katy Perry, wel TH.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Ja, dat komt toch morgen uit? Ik heb net een mail gekregen, dan die shirts van Tokio Hotel morgen in de winkels liggen ofzo.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Ik vind Katy Perry haar stijl gaaf (: Dus cool toch dat ze zo succesvol is. Ik vind het best wel stom dat je er boos om word om een persoon.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Decoy schreef:
    Ik vind Katy Perry haar stijl gaaf (: Dus cool toch dat ze zo succesvol is. Ik vind het best wel stom dat je er boos om word om een persoon.

    Ik mag haar niet daar niet van :X
    maar bij mij boycotten ze alles van TH ><


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Waarom wordt je er nu boos om? Ik begrijp dat niet helemaal. Het gaat toch om die campagne?


    -

    o.O
    Zou ik niet erg vinden, hier hangt er geen een --'


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Ik denk dat ik dat ding van Katy Perry ga kopen en wees blij, bij ons doen ze die posters niet

    Immortal schreef:
    (...)
    Ik mag haar niet daar niet van :X
    maar bij mij boycotten ze alles van TH ><

    Het is maar een poster zo chill out, ik mag TH ook niet maar reageer ook niet zo als er een poster van hun zou hangen. Als ze het boycotten moet je er mee leven het gaat om de campagne die ik erg goed vind!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Mannequin schreef:
    Ik denk dat ik dat ding van Katy Perry ga kopen en wees blij, bij ons doen ze die posters niet


    Hoe ziet die eruit dan?


    -

    Esmaye schreef:
    (...)

    Hoe ziet die eruit dan?
    ooit zo'n strak turnpakje gezien? Daar lijkt ie op.

    Mannequin schreef:
    Ik denk dat ik dat ding van Katy Perry ga kopen en wees blij, bij ons doen ze die posters niet
    Ik ga die ook kopen :Y) en bij ons hangen ze ook geen posters op van FAA hoor..

    Bij ons heb ik er geen een gezien x3
    Anyway: dit shirt vind ik wel gaaf ook van FAA naar het schijnt ^^


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    PaperLove schreef:
    o.O
    Zou ik niet erg vinden, hier hangt er geen een --'


    Scream for mercy!

    UseSomebody schreef:
    (...)Ik ga die ook kopen :Y) en bij ons hangen ze ook geen posters op van FAA hoor..
    Ik moet dan wel hopen dat ze morgen na schooltijd al in de winkel liggen x']

    Mannequin schreef:
    (...)Ik moet dan wel hopen dat ze morgen na schooltijd al in de winkel liggen x']

    Ze kwamen 28 mei in de winkels dacht ik dusss dat is *telt* ow idd morgen!Dus dan zullen ze morgen overal wel al te koop zijn.
    ik ga er vrijdag om en hopelijk zijn ze er dan nog XD alhoewel dat ik denk dat vooral die van TH gaan worden gekocht ^^