• Bliep.


    "I shut my eyes in order to see.'

    xNEE schreef:
    (...)
    Ja, meen bijvoorbeeld... gisteren ja, het was gisteren [/zie je nou wel dat ik bij de bejaarden thuishoor. :X]
    Maa anyway,
    iemand vroeg zo aan een jongen: "Heb je een schaar?" en toen zei hij zo : "Nee, maar Annissa heeft er vast wel een." en toen ging diegene wat naast hem zat zo zich ermee bemoeien, en hij zei zo: "Nee, Annissa snijdt zichzelf alleen maar met een mes" en toen gaven ze elkaar een high-five, waren ze helemaal blij.
    Like, whatthefuuuck ><

    OMGGG slaat nergens op. Weet je wat je had moeten zeggen? "En dan steek ik jou daarmee neer." (cat) srry ben te erg


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    PaperLove schreef:
    (...)
    OMGGG slaat nergens op. Weet je wat je had moeten zeggen? "En dan steek ik jou daarmee neer." (cat) srry ben te erg

    Idd,
    Und:
    Tu es Formidable!
    Dat zeg ik de volgende keer (cat)
    Dankjeeee ;D

    xNEE schreef:
    (...)
    Idd,
    Und:
    Tu es Formidable!
    Dat zeg ik de volgende keer (cat)
    Dankjeeee ;D

    Wat betekent dat?
    -voelt zich dom-
    Asje ;) <3


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    PaperLove schreef:
    (...)
    Wat betekent dat?
    -voelt zich dom-
    Asje ;) <3

    Je bent geweldig.
    En dat ben je ook n.n
    (H)

    xNEE schreef:
    (...)
    Je bent geweldig.
    En dat ben je ook n.n
    (H)

    ty :$
    Ben jij ook hoor :Y)
    Heb geen frans, drm (:
    <33


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Hallo. Mijn naam is Beva. Ik ben 14 jaar en kom uit Noord-Brabant. Mijn volledig gespelde naam is: Eva Beva Herman Billy the Shrimp. Ik kom uit een klein dorpje maar dat toch best wel groot is. Ik heb een hond en hij heet Tinus. Mijn haar komt 5 cm over mijn schouders en is donkerblond. Ik heb lelijke groene ogen en een kleine wipneus. Ik ben 1 meter 61 en weeg 44 KG. Mijn schoenmaat is maat 37 maar soms ook 38. Ik ben op zoek naar een parnet die erg ambitieus is en zich erg interesseert in mijn levensdoen. Het liefst van het rassensoort: Pitbullterriër maar een ras dat er op lijkt mag ook missch...
    Ik spreek toch wel met Bas? :8


    I recycle my thoughts.

    PaperLove schreef:
    (...)
    ty :$
    Ben jij ook hoor :Y)
    Heb geen frans, drm (:
    <33

    Is niet erg <3

    MENSEN HET IS WAAR...
    GROOTST NIEUWS...
    TOHO HEEFT NU ZIJN EIGEN CONDOOM :3

    Beva schreef:
    Hallo. Mijn naam is Beva. Ik ben 14 jaar en kom uit Noord-Brabant. Mijn volledig gespelde naam is: Eva Beva Herman Billy the Shrimp. Ik kom uit een klein dorpje maar dat toch best wel groot is. Ik heb een hond en hij heet Tinus. Mijn haar komt 5 cm over mijn schouders en is donkerblond. Ik heb lelijke groene ogen en een kleine wipneus. Ik ben 1 meter 61 en weeg 44 KG. Mijn schoenmaat is maat 37 maar soms ook 38. Ik ben op zoek naar een parnet die erg ambitieus is en zich erg interesseert in mijn levensdoen. Het liefst van het rassensoort: Pitbullterriër maar een ras dat er op lijkt mag ook missch...
    Ik spreek toch wel met Bas? :8

    Ehh.. nee??


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Ik ga weer n.n


    Only losers can act the way you do

    Dooeeg (doeg)


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    xNEE schreef:
    MENSEN HET IS WAAR...
    GROOTST NIEUWS...
    TOHO HEEFT NU ZIJN EIGEN CONDOOM :3

    AWESOOOOOOOOOMEEEEEEEE! =3


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    PaperLove schreef:
    (...)
    AWESOOOOOOOOOMEEEEEEEE! =3

    Geil? Om het maar in die genre te houden xD

    PaperLove schreef:
    (...)
    Ehh.. nee??

    Oké sorry hoor :S


    I recycle my thoughts.

    xNEE schreef:
    (...)
    Geil? Om het maar in die genre te houden xD

    O jha natuurlijk --'

    GEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEIIILLL:9~


    xD


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.