• Helleuw ^^
    Ik heb een verhaaltje over mijn broer gehoord over light producten, waarschijnlijk zwaar gedramatiseerd, maar ik leg het daarna even uit.
    Een vrouw in de vs, daar begint het mee. Ze had steeds overal pijn, begon steeds vergeet achtiger te worden. Ze woonde volgens mij ergens in Boston ofzoo, maar dat ben ik vergeten. Nouja, ze werd steeds zieker, en lustelozer. De dokters konden niets vinden. Ze ging verhuizen naar iets als Florida. Ze werd nog zieker, de dokters konden nog steeds niets vinden, uiteindelijk belande ze in een rolstoel, ze kon gewoon niet meer lopen. Op een dag belde er een man met de vraag; gebruikt ze veel light producten? Ja, dat was zo. Hij adviseerde om er onmiddelijk mee te stoppen. Wanhopig dat ze waren, stopte de vrouw er ook mee. Binnen 36 uur kon ze weer lopen.
    Ja, klinkt nogal nep he x_x Maar er zit wel een kern van waarheid in. Suiker word in light producten vervangen door aspertaam. In kleine hoeveelheden doet dit zeker geen kwaad aan je lichaam, maar in grote hoeveelheden wel! Het is een zoetstof, die bijna 200 keer zo sterk is als suiker. E zijn heel veel gevolgen, maar dan moet je er ook redelijk veel van innemen >< Dus maak je geen zorgen en neem gewoon niet teveel light.
    Daarbij, heb je 2 verschillende gevallen onder light producten. In het ene zit minder vet, en in het andere is de suiker dus vervangen door aspertaam. En dat zetten ze er nooit duidelijk op.
    Genoeg bullshit nu


    Your make-up is terrible

    Hmm, had er niks over gehoord op het nieuws.
    Wanneer was dit gebeurt?


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Ik hoef geen lightproducten, mij is altijd verteld dat die slecht zijn, beter voor de lijn: maar totaal niet gezonder ><


    You're a star in heaven.

    Rickjuh schreef:
    Hmm, had er niks over gehoord op het nieuws.
    Wanneer was dit gebeurt?


    Idunno, het stond op zo'n site als 'dumpert' ofzoo x]


    Your make-up is terrible

    Best eng eigenlijk O.o


    -

    dumpert is niet altijd even accuraat...
    Ik geloof er niet veel van, er zal vast wel een kern van waarheid in zitten..


    BAM!

    Lightproducten zijn inderdaad slecht. Dus eigenlijk moet ik ze niet, alleen eens een cola lightje vind ik eens smaken :') Maar nu drink ik nooit meer frisdrank, alleen maar water :Y)


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Eerst ging mn ma light producten voor me kopen, en nu zegt ze dat ik t moet minderen. Nou dan koop je het toch niet meer voor me?
    Ja dat zegt ze dus ook omdat te veel slecht is..

    boeiend. ik vind light meestal veel lekkerder
    vooral bij cola. :'D


    AAP

    Ach ja, suiker is ook ongezond.


    I clicked my heels and wished for you.