• Zoals jullie gisteren misschien al gezien hadden vind ik CB best wel vetjes aan het worden (hb me zo juist aangemeld op hun fan hyves) :Y)
    En nu hb ik dus een probleempje, ik weet niet wie, wie is! XD Het enige dat ik wel weet is Strify en Yu, die vind ik beide namelijk nogal eng O.o
    Maar wie kan dit uilskuiken dat geen tijd heeft om op google te gaan zoeken helpen? Dus als je hier dan ff naam + foto neer zou willen droppen zou ik dat heel coewl van jullie vinden^^
    Xx.


    -

    Ghehe vraag ze of ze naamkaartjes willen dragen

    Luminor- Die uit de band is - Lange zwarte haren, de oudste van allemaal, een smal gezicht.
    Shin- De jongste, met blond haar, tegenwoordig conetails (of hoe die krengen ook heten), je herkent hem aan zijn nogal hoekige grote hoofd
    Kiro - de kleintse, maar ook meteen de vrekste en arroganste, hij heeft blond/ zwarte haren en zijn gezicht is identificeerbaar met dat van een varkjentje (let maar op zijn neus).
    Strify - Nou ja , dat weet je dus al
    Yu - ook al x]
    Rom3o - Nieuw band lid, als je goed kijkt zie je dat hij en Yu familie zijn, zwarte haren tot over zijn schouders, vol gestouwt met tattoo's, waarvan enkele dezelfde als die Yu heeft :').


    Wie du mir, so ich dir.

    Vraag beantwoord; slotje. (:


    " I'm not your boyfriend, baby. "