• Let niet op de onzinnige titel =.='

    Hoe kun je nou blauwe plekken krijgen van je jas? Dat gebeurt toch als je drugs in je armpje spuit, of niet dan? Haha, maar ja raar.

    Wat denken jullie? x'D


    Scream for mercy!

    Hij liegt. ^^


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Bill = drugs verslaafd..
    Weet je dat nou nog niet? (A) wij gaan altijd samen spuiten.. xD


    Tom and Georg could write a bad romance.

    xTomCest schreef:
    Bill = drugs verslaafd..
    Weet je dat nou nog niet? (A) wij gaan altijd samen spuiten.. xD


    Oô Dus jij bent de gene waar mee hij altijd vreemd gaat! Stoute Bill, ik ga hem verlaten! :o


    Scream for mercy!

    Waarschijnlijk jeuk ofzo weet ik veel wat,die jasjes zitte ook heel strak hé.
    Btw Bill is géén junk.


    I need you like a heart needs a beat

    BeatControll schreef:
    Waarschijnlijk jeuk ofzo weet ik veel wat,die jasjes zitte ook heel strak hé.
    Btw Bill is géén junk.


    Hij zegt dat er blauwe plekken op zijn arm zitten door zijn jas, niet dat hij jeuk heeft ;D


    Scream for mercy!

    Zucht.. Xetha, lieverd. Bill gaat iedere dinsdag en vrijdag spuiten met Tom en mij, als je wilt mag je ook mee, hoor.


    You move me ......... Kurt

    Spitfire schreef:
    Zucht.. Xetha, lieverd. Bill gaat iedere dinsdag en vrijdag spuiten met Tom en mij, als je wilt mag je ook mee, hoor.


    Hmm... xTomCest spuit met hem, jij en Tom ook al... En mij, als zijn vrouw, verteld hij helemaal NIKS =( Ik verlaat die gozer... ^^ Oops, WIJF! ;-)


    Scream for mercy!

    het kwam door het jasje die die aan had xD verstond ik (nerd)

    Die is oud maar grappig (':


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    oud grappig en kan (zelf ben ik alergisch voor een bepaalde syntetische stof en als die in de kleding is verwerkt krijg ik ook daar blauwe plekken van).


    muziek altijd overal

    Dat is al oud, en ik vind 'm wel leuk, maar waarom ze hem nou op elk woordje moeten pakken vind ik nu ook weer wat raar - maargoed.


    -

    Je kunt heel goed blauwe plekken krijgen van een bepaald soort kleding, zoals Barbara al zei. Ikzelf heb het ook. Dus iemand hoeft niet meteen drugsverslaafd te zijn, of ik durf te wedden dat een deel van Quizlet dan drugsverslaafd is.


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    x'D
    Kan het filmpje ff neit kijken. Zit op school -.-'
    Maar doe ik straks thuis wel.
    (A)


    Fishy Does Rawrrr... Tiger Does Blub <3

    Hij heeft wrsch gewoon rode plekken van uitslag of jeuk door dat jasje en ofwel overdrijft hij door te zeggen dat het blauwe plekken zijn, ofwel denkt hij dat het blauwe plekken zijn door de lichten ofzo ^^

    UseSomebody schreef:
    Hij heeft wrsch gewoon rode plekken van uitslag of jeuk door dat jasje en ofwel overdrijft hij door te zeggen dat het blauwe plekken zijn, ofwel denkt hij dat het blauwe plekken zijn door de lichten ofzo ^^

    Óf hij is kleurenblind. =]


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3