• ja en dat meen ik.
    ik zie allemaal topics over: bah, ik heb zo'n schijthekel aan mn leraren ofzeu.
    maar ik vind de mijne aardig. ôo is dat vreemd?
    neem nou mijn wiskundeleraar.. hartstikke aardige vent, altijd hoi zeggen, praatje maken, noem maar op. :Y)
    en ga me nou niet zeggen dat ik de enige ben, want dat zal toch niet? ;'D


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Nee, dat is geluk hebben. 8D


    blame the bully.

    xLoveIsDeadx schreef:
    ik zal mijn shotgun ffkes uit de kast halen. n_n


    Je hebt een bazooka nodig om ze te kunnen killen [: .


    we've only said goodbye with words

    Leraren van mijn huidige school zuigen meer dan die van mijn vorige school.


    No growth of the heart is ever a waste

    Bij ons zijn de meeste wel aardig.
    Alleen die van Engels vind ik niet aardig. Maar dat komt vooral omdat ik dit jaar een niveau lager ben gezet, en zij denkt dat ik hoger niet aankan, terwijl ik bijna altijd een 7 of hoger heb.
    Bij die van wiskunde hetzelfde verhaal, maar daar ging het in het begin vrij slecht mee omdat ik moeite met rekenen&wiskunde heb. Maar dat gaat nu beter doordat ik bijles heb, en daar haal ik nu 8en.
    En mijn gymdocent vind ik niet aardig omdat we altijd balspellen doen (ze heeft iets met ballen, en als er iets is dat ik haat zijn het ballen >_<), en zij zegt altijd dat ik beter mijn best moet doen, terwijl ik al op mijn best speel. Maar zij doet nooit de sporten die ik kan. Ik ben meer van het turnen enzo, maar zij snapt dat niet. De rest kan ik gewoon niet (en ik kan de intresse er niet voor opbrengen, maar ik doe wel goed mijn best).

    Mijn Nederlandse docent is een heel ander verhaal. Haar kregen we midden in het jaar. Maar zij kwam erachter dat wij een te laag niveau boek hadden, en toen kregen we kopies van het goede boek (er waren er maar een paar van, vandaar). Alleen dat had ze niet uitgelegd. Maar doordat veel kinderen uit de klas al het hoofdstuk waar we mee bezig waren af hadden (wij doen altijd ons werk zelfstandig, als we het niet snappen moeten we naar de docent toe. Montessori onderwijs;)). Dus toen werd iedereen pissig op haar, en werd ze niet door de klas geaccepteerd, en dat is nu nog. Op zich is ze wel aardig, maar ze kan nogal streng zijn waardoor het er niet beter op wordt:P


    To live would be an awfully big adventure

    Ik had vorig jaar echt een heel toffe Engels leraar waar ik heel goed mee kon opschieten, maar dat kon misschien ook wel een beetje liggen aan dat ik goed ben in Engels (A).


    I clicked my heels and wished for you.

    Neee (':
    Ik vind ook veel leerkrachten aardig (': zoals mijn leerkracht Zedenleer (': hij heet *@"ù en dat is echt een toffe peer (':
    En die van Frans was ook gezellie, al is nu steeds vies ><
    xx

    Ik vind al mijn leerkrachten goed en aardig. Oké, misschien een uitzondering op een of twee ofzo. Maar de rest. :'D
    Mijn leerkrachten zijn echt aardig en chill en sommige zie ik helemaal niet als leerkracht. Er zijn er zelfs waar ik extreem goed mee overeenkom. Eerder vrienden ofzo. ;o Echt, mijn leerkrachten zijn zelfs bijna geweldig. :}

    ParodyOnLife schreef:
    Neee (':
    Ik vind ook veel leerkrachten aardig (': zoals mijn leerkracht Zedenleer (': hij heet *@"ù en dat is echt een toffe peer (':
    En die van Frans was ook gezellie, al is nu steeds vies ><
    xx

    Hij heet Alex, maar die naam mag ze vandaag niet zeggen van me. x'D Hahaha.
    Maar ik vind mijn leerkrachten echt chill.
    Like, op de terugweg van Parijs moest ik langs een leerkracht zitten wegens iets. En daar kom ik altijd al goed mee overeen. Maar nu was dat echt gezellig en kom ik daar nog beter mee overeen. :'D Ik lag gelijk met mijn benen over die haar benen. x'D

    De enige twee leerkrachten die ik aardig vind zijn mijn leerkracht P.O en mijn leerkracht L.O. en mijn leerkracht Godsdienst omdat hij mij zus ook gehad heeft en mij beschouwt als een van de beste leerlingen met het grootste zelfvertrouwen. De rest mag ik niet omdat ze;
    -Mij niet mogen omdat ze het deel van mijn stuk van de familie haten en me dan maar achter steken [Mijn mentrix gvd ><]
    -Mij gewoon niet afkunnen enzoo
    -Mij behandelen als het vuil van de straat.
    Mijn leerkracht P.O&L.O hebben tenminste respect voor iedereen en steken niemand achter.

    Ik heb ook leuke leerkrachten =) Maar sommige zijn echt lullig. Vooral die van Duits. Ze is vies, klaagt altijd, stinkt uren in de wind (parfum jaja) en ga zo maar verder :')


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ik haat ze allemaal omdat ze onze klas haten. x)
    Behalve die van Aardrijkskunde, Bedrijfs economie en Informatica. Ü


    Don't be a drag, just be a queen.

    Sommige leerkrachten van me vind ik vet aardig, andere net helemaal niet. Hangt echt af van persoon tot persoon, welke me ligt en welke niet.


    Tanya is de beste.

    Tja, je bent misschien niet de enige, maar helaas op mijn school lopen er alleen maar mongolen rond. geen één is oprecht aardig. Achter je rug om zitten ze toch weer me vriendinnen af te zeiken.


    "Let them eat cake!"

    Me mentor is aardig ;D en hip :3


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    by ons die van Lo ^.^
    da is ne kei knappe,en die vroeg mijn les af van ned,omdat ik na Lo test had :D
    hahaa,hij is zoo Cool ^.^

    xx


    everybody needs a song.