Bij ons zijn de meeste wel aardig.
Alleen die van Engels vind ik niet aardig. Maar dat komt vooral omdat ik dit jaar een niveau lager ben gezet, en zij denkt dat ik hoger niet aankan, terwijl ik bijna altijd een 7 of hoger heb.
Bij die van wiskunde hetzelfde verhaal, maar daar ging het in het begin vrij slecht mee omdat ik moeite met rekenen&wiskunde heb. Maar dat gaat nu beter doordat ik bijles heb, en daar haal ik nu 8en.
En mijn gymdocent vind ik niet aardig omdat we altijd balspellen doen (ze heeft iets met ballen, en als er iets is dat ik haat zijn het ballen >_<), en zij zegt altijd dat ik beter mijn best moet doen, terwijl ik al op mijn best speel. Maar zij doet nooit de sporten die ik kan. Ik ben meer van het turnen enzo, maar zij snapt dat niet. De rest kan ik gewoon niet (en ik kan de intresse er niet voor opbrengen, maar ik doe wel goed mijn best).
Mijn Nederlandse docent is een heel ander verhaal. Haar kregen we midden in het jaar. Maar zij kwam erachter dat wij een te laag niveau boek hadden, en toen kregen we kopies van het goede boek (er waren er maar een paar van, vandaar). Alleen dat had ze niet uitgelegd. Maar doordat veel kinderen uit de klas al het hoofdstuk waar we mee bezig waren af hadden (wij doen altijd ons werk zelfstandig, als we het niet snappen moeten we naar de docent toe. Montessori onderwijs;)). Dus toen werd iedereen pissig op haar, en werd ze niet door de klas geaccepteerd, en dat is nu nog. Op zich is ze wel aardig, maar ze kan nogal streng zijn waardoor het er niet beter op wordt:P
To live would be an awfully big adventure