• Jep. <3

    Andere fans hier?

    Ik heb een hitkrant poster van hun op mijn kamer, maar stiekem vind ik ze eigenlijk kei faggot.
    Srry


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Screwed schreef:
    Ik heb een hitkrant poster van hun op mijn kamer, maar stiekem vind ik ze eigenlijk kei faggot.
    Srry
    Lol, waarom heb je dan een poster van ze opgehangen :'D?

    ik vind ze wel goed, maar echt fan kan ik mezelf niet noemen, wel naar paradiso geweest 18 april.. Maar voelde mezelf daar nogal oud...
    Ze hebben trouwens een tandenborstel met mcfly muziek in een of andere winkel.. iets voor jou?
    (vind danny's nieuwe haar niet zo leuk, vind hem beter staan met krullen :P)


    rawr! I'm a pirate

    FayeJONES schreef:
    (...)Lol, waarom heb je dan een poster van ze opgehangen :'D?

    Omdat ik een drastisch poster tekort heb n_n


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    You like MSI?
    MSIIIII! =D


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    @ Devoted; Ik was er ook 18 april, maar al die fans waren echt spastisch. Ik snap niet hoe je zo erg kan gillen o_O Ik zat gewoon chill op het balkon, misschien heb je mijn huge spandoek gezien XD? En ja die tandenborstel ga ik morgen halen, ik vind het echt geniaal XD! En hij heeft al weer een ander kapsel, veeeeel leuker dan ie had 18 april. Krullen vind ik ook niet heel tof :'D

    @ Screwed; jaaaa MSI is awesome ;D!

    McFly.. daar heb ik eens een film van gezien. Met een mislukte gast die alles tegenzit omdat hij altijd pech heeft. En op een gegeven moment worden de rollen omgedraait en heeft hij altijd geluk.
    Maar ja, de muziek klonk wel leuk.


    No growth of the heart is ever a waste

    BUH, was 3 jaar fan ofzo? :'D nou niet echt meer, vind ze wat minder geworden, al vind ik sommige muziek wel leuk, maarja :']
    en vind Danny dr ineens zo oud uit zien +vind krullen ook leuker bij hem 3;


    There are several things that I have been doing wrong.

    @imaDINOSAUR; Ja, Danny is idd best wel verouderd, maar nogsteeds komisch als de nete. Ik vond dat hele stijle het leukst bij hem, maar dat past niet meer bij z'n gezicht denk ik zo :'D

    FayeJONES schreef:
    @imaDINOSAUR; Ja, Danny is idd best wel verouderd, maar nogsteeds komisch als de nete. Ik vond dat hele stijle het leukst bij hem, maar dat past niet meer bij z'n gezicht denk ik zo :'D

    buhah jaa ik zag laatst zo'n filmpje over Danny op myspace. die was wel grappig :'D +ik vind zijn ogen nog steeds zo mooi ;3 maar Dougie is altijd mn favo geweest :'D


    There are several things that I have been doing wrong.

    @imaDINOSAUR; Haha, Danny is ook gewoon grappig. Maar wel echt een aap en idd zijn ogen zijn vetgroot, doordringend en gewoon mooi. Dougie was een tijd geleden mijn favo, haha hij is zo schattig ;D <3 en op het begin was Tom mijn favo, maar haha zijn hoofd is grappig. :'D

    Hun zijn zóó grappig.
    En One For The Radio is leuk, voor de rest niet echt zover ik weet.


    blame the bully.