• nou ja met die topic wil ik geen ruzie maar gewoon wat respect voor mensen.

    ;als er gewoon een topic is en er zijn er al een paar van gaan ze meteen zeure en zegge van ''oh nee daar beginne we weer'' kom op als die mensen dat onderwerp leuk vinden laat ze daar dan over praten en laat die botte reacties ? .. zelfs mods heb ik die reacties zien geven oO . als jij je niet bij dat topic voelt aan gesproken reageer d'r dan ook niet op zou ik zeggen. een forum is ook wel om je mening te kunne geven maar niet telkens van die domme en botte berichtjes....

    Kaylee heeft gesproken en zoekt >>geen<< ruzie.

    AMEN.


    Its Now or Never. <3

    Meadow schreef:
    Ik ben het met je eens.
    Ik ben ook tegen zo'n reacties. ^^

    Alsje,^^


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Ik ben het met jou eens:Y)


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    ik vind dat mensen daar wél op mogen reageren, zolang het niet is om ruzie te zoeken. De meesten vinden het irritant als er wéér een topic geopend wordt over een onderwerp dat verouderd is, of waar al zoveel over gediscussieerd is.


    -

    Is het erg als ik het probleem niet snap? Moet ik me nu aangesproken voelen, of?

    naja soms zijn mensen chagerijnig.. dan kan iedereen weleens zijn, maar als iemand dat áltijd doet enzo, ja dan vind ik dat diegene eens bij zichzelf moet denken van: 'heey, want bereik ik hier mee?' ^^


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    Aan de andere kant: als iemand een onderwerp opent heeft diegene daar vaak onderzoek naar gedaan en weet diegene dat er meerdere topics zijn over een bepaald onderwerp. Je moet gewoon langs die reactie heen lezen want mensen worden hoe dan ook toch wel bot aangesproken wanneer ze op een forum zitten. Om dat een beetje in toom te houden zijn er de regels..


    No growth of the heart is ever a waste

    ik ben het gewoon, lekker simpel, met je eens. :')


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Cherished schreef:
    Is het erg als ik het probleem niet snap? Moet ik me nu aangesproken voelen, of?
    Nee dit keer gaat het over mij :')


    Wie du mir, so ich dir.