• Iedereen heeft wel een actrice/zangeres/sportvrouw/... dat hij/zij knap vind, een echte schoonheid. Ze hoeft daarom niet te voldoen aan het schoonheidsideaal of extreem mager zijn. Maar gewoon dat je zegt van, ik vind dat een pracht van een vrouw. Drop hier je 'voorbeeld' en vertel wat je er zo knap aan vind ^^


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    ik heb niet echt een voorbeeld als ik eerlijk ben...

    *gaat erover nadenken*


    We can only learn to love by loving.

    Fighter schreef:
    ik heb niet echt een voorbeeld als ik eerlijk ben...
    *gaat erover nadenken*

    Het moet niet echt een voorbeeld zijn ofso. Het mag ook iemand zijn die je prachtig vind door wat ze/hij gedaan heeft.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    ^^ O Dan Marilyn Monroe. =3 geen idee wrm vind haar cool.


    We can only learn to love by loving.

    Jess van The Veronicas.
    Ik hou van haar styl, de haarkleuren dat ze heeft gehad, en haat tattoo's x'] Ze is ook een goede zangeres samen met Lisa.

    En;
    Kat von D;
    Ik hou zo faqing van haar stijl, en haar tattoo's! Ik vind het vet dat ze eruit ziet zoals ze dat wilt en niet bang is voor wat mensen tegen haar zeggen, ik hou van dr haar, en ze is een goede tatoo artiest :'3 Ik wil naar LA...

    Laura Prepon , Ze is gewoon mooi vind ik. Met blond haar dan hea.


    I live for the applause, you will die for it.

    Fergie, ik vind haar mooi, cool en heb bewondering(?) voor haar stem.


    -

    ik heb niet echt iemand...:X

    Maria Mena.
    Omdat ze ondanks dat ze beroemd is haarzelf blijft, ontzettend lief is en om anderen geeft. Dat straalt ze ook echt uit, dat vind ik een stukje schoonheid. ^^

    Eva Longoria.

    Ik vind haar gewoon een ontzettend mooie vrouw en ze heeft ook echt smaak vind ik.


    I did not hit you. I just high-fived your face.

    Een voorbeeld in stijl? Dan zeg ik Mark Calaway :P En dan alleen met zijn Big Evil gimmick (voor de verduidelijking, dat is The Undertaker uit de WWE. Nu is hij weer vadsig, maar vroeger was hij zo: The Undertaker)
    En ja hij is best lelijk, maar zijn stijl was gewoon vet. Hij kwam binnen en echt meteen was iedereen die in de ring stond bang of weggerend. :P


    Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.

    Lauren Conrad, omdat zij gewoon een supermooi meisje is& altijd leuke kleren aanheeft:D
    Kelly Clarkson, omdat zij bewijst dat extreem mager en schoonheid niet samen hoeven te gaan en je dus ook gewoon volslank kan blijven, zolang je lekker in je vel zit.


    I want my bloody cheese now!^^

    SugarPIE

    Audrey tautou, haar ogen, haar neus en tja gewoon een mooi gezicht en mooi haar ja.


    "I shut my eyes in order to see.'