• Ja, ik heb dringend het liedje 'Part of me - Chris Cornell ft Timbaland' nodig. Ik ben bezig met een dans en heb dat liedje dringend nodig =) En mijn stom limewire vind het natuurlijk weer niet --' Als je dat liedje staan hebt, kun je het dan even melden. Ik voeg je dan snel even toe op msn en dan kun je het doorsturen ^^
    Danku voor de aandacht :') x'


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Of weet iemand waar ik het gratis kan afhalen? Dat mag natuurlijk owk =)


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    geef me je msn ;) ik douwnload het voor je ;)


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Immortal schreef:
    geef me je msn ;) ik douwnload het voor je ;)

    owkeej dankje =)


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ik kijk effe of ik hem kan downloaden x)
    Geef me je msn maar hijs bijna klaar ^^


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Moet je hem nog hebben of niet?


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Hopeless schreef:
    Moet je hem nog hebben of niet?

    Owja, ik heb hem eigenlijk al :$ Maar anders mag je hem nog altijd geven, want die andere versie op het einde doet een beetje raar :')


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    hier mag btw een slotje op. Ik heb hem al ^^


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right