• De stelling van vandaag luidt:
    Er is te weinig muziek op de radio.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    Tanya is de beste.

    Ik luister niet zo vaak radio, maar als ik hem aanzet hoor ik op de leukste zenders alleen gelul.
    maar ik geloof wel dat het aan de zender ligt..


    Warum bist Du so Blaß,so Kalt, so Herzlos?

    nerveus schreef:
    mee eens. Ze praten echt veel te veel. En dan gaat het meestal over hele grote onzin. Dan draaien ze 2 liedjes (soms zijn dat geen eens leuke liedjes) En gaan ze weer verder praten! :O


    Mee eens

    xoxo'


    I'll live every second like it is my last one <3

    ja!
    ze moete de reclames op radiozenders afschaffen of korter laten dure,,


    u can dry my tears, but u can't stop the pain inside,,

    eens
    zeker en vast

    er is te weinig GOEDE muziek op de radio XD
    daarom luister ik er ook nooit naar :P

    nou de een wil ik juist meer gesprekken en de ander juist meer muziek dus ik weet eht neit.


    i live the life that i want to live my life is the only thing that i won't give

    ja x) echt waar hè iedere keer ik muziek wil luisteren: "En dan nu het nieuws van 13.00" ik: ja twas te peize -,-
    Xx


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    mee eens. het is echt veel te veel reclame.. en dan duurt de reclame ook nog eens zo láng. o.o' jakkie.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Ja, soms wel.
    Bij Q-Music,
    maximum music,
    ja my ass.
    Oké, op Q valt het misschien nog mee, maar daar lullen ze toch ook heel wat. o.o

    Nee. Precies goed.
    Voor muziek pak ik mijn mp3, en als ik even vlug het nieuws wil horen als ik fiets naar school, pak ik daarvoor de radio?


    ok

    Ik ben het er wel mee eens. Basta.


    History is not hatred.

    Trafficlight schreef:
    mee eens. het is echt veel te veel reclame.. en dan duurt de reclame ook nog eens zo láng. o.o' jakkie.


    idd van die zeurreclame


    ~Sometimes the right path is not the easiest one~

    Shade schreef:
    Ik weet het niet. Het hangt vooral van mijn stemming af wat ik wil horen. Soms heb ik zin in uren lang slap gelul van dj's, soms heb ik meer zin in muziek.


    None but ourselves can free our minds.

    mee eens, tegenwoordig maken ze zo van die stomme programma's, die dan de muziek moetn vervangen. Als je de radio op zet is het wel om muziek te luisteren en niet om te luisteren naar luisteraars die worden opgebeld voor het een of ander><


    Get outta my head!

    Mee eens. Meestal hoor in interviews of mensen praten en dan komt 1 muzieknummertje. Ik vind dat de radio meer muziek moet uitzenden.