• als er een vuil woord word getypt gewoon van die domme *** tekentjes laten verschijnen automatisch natuurlijk (':


    What doesn't kill you, only makes you stronger (l)

    ik ben tegen :X want als je bijv iemand in je serie ruzie hebben met elkaar dan zie je alleen maar sterretjes :8

    Alysse schreef:
    tegen. :Y)

    Nee, dan word quizlet ****


    None but ourselves can free our minds.

    Alleen voor als je $^%^!!&(&$ krijgt xD
    Net als in stripverhaaltjes en WoW (A)


    Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.

    Bobba bobba bobba :3 Het is onhaalbaar, bobba! En als je ruzies in je verhaal hebt heb je een heel bobba verhaal, bobba :3


    Only losers can act the way you do

    weet je wat je ook kan doen
    stel dat er een scheld woord in zit. en je wilt hem plaatsen dat je eerst krijgt van:

    Er zit een scheldwoord in weet je zeker dat je dit bericht wilt plaatsen? Het kan mensen kwetsen.
    ja of nee


    (nerd)


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    wat een **** idee :"D
    kidding, nuh, ik vind het een beetje té eigenlijk.
    ik bedoel.. volgens mij heeft niemand er echt last van >.<' iedereen scheld wel (eens)


    Mew <3

    neeeeeeeeeeeeee ;o ik vind dat veel te leuk om te zeggen zónder dat er van die irritante ** gaan komen. dan lijkt het hier net tv ofszeu ;o -familieeeee- aaaaah -dood- kénker -sorry ben vaag-

    Tegen(cat)


    Scream for mercy!

    Tegen(cat)


    Scream for mercy!

    Hahha, van die droge worden in plaats van scheldwoorden, dat is wel grappig. :'D


    blame the bully.

    T kan ook dat als je scheld, dat de computer dr een minder erg scheldwoord van maakt. Dus als je bijv klootzak zegt, dat de computer er mafkees/flapdrol/deugniet/oelewapper van maakt. Dat lijkt me echt meligXD.


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    Ja, zeg je tegen iemand kuthoer, maakt de pc er Gij Verdraaide Irritantheid van xD


    Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.

    Decayed schreef:
    Dus als je nog maar verneuken zegt komt er ver******?
    Da's nochtans een Nederlands woord. :X

    Jisne heeft gelijk (cat)
    En voor somige mensen is dat echt moeilijk.
    Want als dat dan in u Story ofzo past, dan zit je daar mooi met ***


    everything you imagined, and more...

    NEE ! géén sterretjes dat is net of vloeken is verboden ofzo!

    laat ne mens ne keer goe vloeken wé! =D


    You are the poetry Shakespeare was missing.