• Bravo mocht de gloednieuwe liedjes van Tokio Hotel al in een mega geheime premiere horen.In september komt eindelijk het nieuwe album van Tokio Hotel uit.De liedjes hebben een geweldig sound en veel power,zo veel nieuw,zo internationaal en anders.Het heeft niets meer met DDM te maken.Ik ben echt verast!
    De nieuwe singel komt waarschijnlijk eind juli uit.
    David Jost tegen Bravo:Uiteindelijk hebben van de 25 geschreven songs er 17 kunnen opnemen. We hebben zooooooooo veel goed materiaal, ik weet bijna niet hoe we 't er allemaal op moeten krijgen.De fans zullen blij zijn.

    bron:Bravo





    I need you like a heart needs a beat

    en iedereen maar zeggen dat hij eind mei in de fnac ging liggen ><


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Eindelijk, ik ben wel benieuwd. (:


    A. ikmisje.

    Eindelijk, goed nieuws.
    Ik ben zeer benieuwd :')


    -

    let's pray for it.


    It's not the same without you.

    Ik hoop dat die dit keer ook echt uitkomt en niet weer wordt verschoven(huil)

    september :| neee mg niet is nog te lang o_O
    maar ok ik wacht wel xD en ooee ik nieuwsgierig zijn^^
    Xx


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    Eindelijk, werd tijd zeg. Kost ze fans. Maar ja. Hopen dat dit album goed genoeg wordt :]


    Keep it secret.

    Eindelijk!


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Surrender schreef:
    Eindelijk, werd tijd zeg. Kost ze fans. Maar ja. Hopen dat dit album goed genoeg wordt :]

    Ze hebben ook wel een moeilijke periode gehad hé!
    En najah het kan hen mss wel fans kosten maar dan blijven de echte fans tenminste wel over.


    I need you like a heart needs a beat

    Eindelijk!.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Let's hope dat het echt waar is nu dat het september wordt...


    Live for something or die for nothing

    Ik ga zó lachen als die 'coole' mensen die ze steeds hebben afgezeken toch weer de muziek gaan luisteren enzo.
    Oh damn \o/ Wat een grap zou dat zijn.

    eindelijk :]


    I am an idiot, I move.

    yeeeahh


    /

    Cherished schreef:
    Ik ga zó lachen als die 'coole' mensen die ze steeds hebben afgezeken toch weer de muziek gaan luisteren enzo.
    Oh damn \o/ Wat een grap zou dat zijn.
    Je bent niet de enige! De personen die zeiden van 'ik ben geen fan niet mee' 'ik moet niks meer van ze hebben' ineenkeer terug 'fan' gaan zijn.


    I need you like a heart needs a beat