• Ik krijg er zo het schijt aan

    mensen die HoLeBi's raar aankijken of rottige opmerkingen maken.

    En dit komt niet van iemand die zelf bi. is

    Weet je hoe dat noemt ? Hokjes plaatsen! die mensen zijn gelukkig zoals ieder ander en ja valt toch op een persoon om zen karakter , en niet om de sexe? of heb ik het zo verkeerd op?

    Mijn boodschap naar de wereld toe : HoLeBi. zijn is geen ziekte!!!!


    I can no longer keep my head up, above me it's empty. There are no kings watching over me

    nee, we hebben al ziektes genoeg.
    met respect zou je een eind komen, denk ik.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Ow nee dat is zeker geem ziekte.. Bi zijn is slim, maar dat is mijn persoonlijke opvatting daarover.[/Toe maar weer]


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    PoisonIvy schreef:
    Ow nee dat is zeker niet slim. Bi zijn is slim, maar dat is mijn persoonlijke opvatting daarover.[/Toe maar weer]


    je hebt gelijk? Hebben ze kies bij keus ^^

    ontopic: Holebi zijn is geen ziekte, inderdaad. _O_


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Ach, laat die mensen gewoon doen? Wat is het verschil tussen mensen die holebi's in hokjes plaatsen en mensen die gewone mensen als emo/gothic etc gaan in hokjes plaatsen? Niets dus (': Gewoon negeren en ga verder met je leven. Er is eigenlijk niets wat je daar aan kunt veranderen, denk ik.

    xLoveIsDeadx schreef:
    nee, we hebben al ziektes genoeg.
    met respect zou je een eind komen, denk ik.


    You move me ......... Kurt

    Conspiracy schreef:
    Ach, laat die mensen gewoon doen? Wat is het verschil tussen mensen die holebi's in hokjes plaatsen en mensen die gewone mensen als emo/gothic etc gaan in hokjes plaatsen? Niets dus (': Gewoon negeren en ga verder met je leven. Er is eigenlijk niets wat je daar aan kunt veranderen, denk ik.


    Nee,inderdaad. Zelf maakt het mij weinig uit wat je bentof wie je bent.

    xLoveIsDeadx schreef:
    nee, we hebben al ziektes genoeg.
    met respect zou je een eind komen, denk ik.


    None but ourselves can free our minds.

    Ik noem vaak zat mensen voor de grap homo ofzo, maar als je daarop zou moeten letten kan je net zo goed je mond laten dichtpiercen. Niet dat ik geen respect voor ze heb.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Screwed schreef:
    Ik noem vaak zat mensen voor de grap homo ofzo, maar als je daarop zou moeten letten kan je net zo goed je mond laten dichtpiercen. Niet dat ik geen respect voor ze heb.

    klopt.
    maar zolang je een lach rond je mond hebt als je dat zegt en een plagende toon is alles okay.
    als je dat zegt om écht te kwetsen, dan vind ik dat niet door de beugel kunnen. :')


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Ik ben het er mee eens
    Dat ge-iewll enzo echt vervelend
    laat mensen gewoon in hun waarde
    Ik ben zelf geen lesbi, maar dat betekent
    niet dat ik anderen daarom ga uitschelden

    ECHT BELachelijk
    :@


    You are so god damn Sexy <3

    Screwed schreef:
    Ik noem vaak zat mensen voor de grap homo ofzo, maar als je daarop zou moeten letten kan je net zo goed je mond laten dichtpiercen. Niet dat ik geen respect voor ze heb.


    Je hebt gelijk hoor, maar het gaat hier niet om het 'jij bent zó gay' genoem enzo, dat doet iederéén wel eens. Het gaat erom dat er mensen zijn die, als ze een homokoppel, voorbij zien komen 'ieuwl!' of zo roepen :}

    Ik kan daar ook chaggo van worden, maar ik ben zelf ook straight. Het is gewoon dom en onterecht.


    blame the bully.

    Inderdaad, is geen ziekte.
    Maar sommige mensen worden al racisten genoemd als ze enkel naar homseksuelen kijken. Dat vind ik dan ook weer wat over-the-top.
    Ik zeg niet dat iemand dat hier doet, maar ik hoor dat weleens van mensen.


    -

    Bi zijn is tegenwoordig in. Die mensen lopen achter.


    No growth of the heart is ever a waste