• Vandaag op school gingen ik en twee vriendinen van me de lievelingspet van een jongen uit mijn klas verstoppen. Want die pet is hem heilig, we wouden hem wel zien flippen. Hij wist niet dat ik mee had gedaan. Nou, net vroeg ik op MSN of hij z'n pet had gevonden, en hij zei van wel. Maar door het zoeken was 'ie te laat voor de suprise party van zijn beste vriend. Nu heb ik echt heel erg spijt, want ze zijn al weg bij die party ofzo. Nou komt er nog bij dat ik verliefd op die jongen ben, en ik vond het wel best toen die pet verstopt werd, maar als ik had geweten dat 'ie bij z'n vriend had moeten zijn, zou ik natuurlijk niet hebben meegedaan. Ik heb dus gezegd dat ik mee had gedaan en die vriendinnen van mij ook. Nu is hij dus heel boos en offline gegaan. Ik heb het helemaal verpest bij hem.



    Ik weet niet of dit topic bij de categorie school hoort.


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    ik geef hem groot gelijk dat hij boos werd.


    -

    Stomme actie eigenlijk van jullie. Ik vind dat op pesten lijken, gebeurde soms ook vroeger bij mij =.=
    Niet leuk..


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Rickjuh schreef:
    Stomme actie eigenlijk van jullie. Ik vind dat op pesten lijken, gebeurde soms ook vroeger bij mij =.=
    Niet leuk..



    Ja. achterafgezien wel ja.
    Ik denk ook nooit na bij wat ik doe =3


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    Dit doe je eigenlijk ook niet alleen als je in een melige bui bent _O_
    Je schrijft zelf dat die pet heilig voor hem is dus waarom verstop je hem dan? Je kan hem op verschillende manieren ook zien flippen maar daardoor moet je niet dat heilige ding verstoppen. Ik geef hem gelijk.
    I'm sorry.
    Maar als je die jongen leuk vind moet je ook weten dat hij boos zal worden als jij zegt dat je daaraan mee hebt gedaan. En dan moet je ook zijn gevoelens weten.


    I found myself in Wonderland.

    Jaja, ik ben stom, ik wèèt het =='


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    Bied je excuses aan en praat met hem ofzeu (':


    I'll keep you a daydream away.