• Ik heb om 9 uur de mis van mijn opa,hij word om 11 uur ongeveer dan begraven. en ik voelde me al zo klote om alles en nou voel ik me nog erger. waarsgijnlijk omdat ik nu pas echt besef dat hij weg is...


    We can only learn to love by loving.

    Dat had ik ook vorig jaar. Ben toen mijn 2 oma's en 1 opa verloren. Bij twee zat er maar 9 dagen tussen.

    Heel veel sterkte!


    Think before you act.

    Sterkte (flower)

    Nini <3 Heeeeeel erg veel sterkte meisje. Ik vind het erg van jou, ik zou net hetzelfde zijn als mijn opa zou sterven. Ik kan me gewoon geen wereld inbeelden... zónder hem. Maar meis, als je erover wil praten of je hart wil luchten etc, kan je bij mij terecht <3

    Gecondoleert, en sterkte!


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    heb mijn beide opa's nooit gekend dus weet niet hoe het voelt om een opa te verliezen, maar ontzettend veel sterkte ermee!


    -

    Sterkte, hopelijk heb je je er goed door weten te slaan.

    Sterkte.<3.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Rickjuh schreef:
    Gecondoleert, en sterkte!


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    Ik weet niet meer hoe ik me voelde ik was nog maar nul toen mijn opa dood ging en de andere heb ik niet gekent.
    Maar heel veel Sterkte(flower)

    heel erg veel sterkte!


    dream, dare, fly!

    Heel veel sterkte. Maar das toch niet vreemd dat je je zo slecht voelt? Dat is toch logisch als een familielid, of al is het maar iemand die je kent, komt te overlijden. En er is helemaal niks mis met verdriet hebben om iemand, zolang je het maar uit. Als dat betekent dat je daarom vandaag de hele dag chagrijnig bent en verdrietig bent, dan zij het zo.. Als je je daar later beter door voelt. Nogmaals heel veel sterkte monster ninja (flower)


    Wie du mir, so ich dir.

    Sterkte schatje(H)


    it's true; i love you.

    Veel sterkte!.
    x


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker