• die homospotlightvrouw zegt dat mijn code onjuist is terwijl die wél juist is? o_x ik verspil niet graag geld aan suckers zoals dat. Ik haat de spot. en volgens mij zei ik dit al veel >< en waarom hij dit 2x doet? ik wil mijn geld terug. bedankt. bende afzetters ><


    I'll keep you a daydream away.

    Geen idee, ik gebruik de spotlight niet.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    homospotlightvrouw, hahahaha. x'D
    Neen, helaas. Ik kan je dat niet uitleggen. Maar ik heb dat ook al voor gehad en daar kan ik echt iets van krijgen. >-<
    Tegen mij zei je dit inderdaad al vaker. :')
    Kop op, het komt wel goed!

    Ik zouw het zowiezo niet gebruiken die spotlight. Omdat het afzetterij is van geld. Ik vind dat ze hier zo bij elke beurt dat iemand zich aanmeld bv 1 credit moet geven,en als je er bv 10 credits hebt,dat je dan iets in de spotlight kunt zetten ofso ^^ Want dit is vette afzetterij :'D

    JOYCESTYLE schreef:
    Ik zouw het zowiezo niet gebruiken die spotlight. Omdat het afzetterij is van geld. Ik vind dat ze hier zo bij elke beurt dat iemand zich aanmeld bv 1 credit moet geven,en als je er bv 10 credits hebt,dat je dan iets in de spotlight kunt zetten ofso ^^ Want dit is vette afzetterij :'D
    daar dacht ik ookal aan, maar dat brengt geen geld op hea? ><


    I'll keep you a daydream away.

    Shameless schreef:
    (...) daar dacht ik ookal aan, maar dat brengt geen geld op hea? ><

    Voorwat heeft Quizlet geld nodig? Weetje,eigenlijk verwacht iedereen nu stiekem een kadotje in hun brievenbus doordat die spotlights geld opbrengen en dan mogen ze ons wel is verassen ö

    JOYCESTYLE schreef:
    (...)
    Voorwat heeft Quizlet geld nodig? Weetje,eigenlijk verwacht iedereen nu stiekem een kadotje in hun brievenbus doordat die spotlights geld opbrengen en dan mogen ze ons wel is verassen ö

    Je wilt niet weten hoeveel een site kost..
    Bij One.com kost het 32 euro voor een domein met een .Be domein gratis voor een jaar. (voor .NL moet je dan nog eens bijbetalen)
    Als je dat dan hebt betaald zit je nog met de bandbreedte die je moet bijkopen en moet je nog eens 12 euro bijbetalen als je site al langer dan een jaar bestaat.

    Site's zijn ongeloofelijk duur. :Y)


    Let the Night embrace you

    Meadow schreef:
    (...)
    Je wilt niet weten hoeveel een site kost..
    Bij One.com kost het 32 euro voor een domein met een .Be domein gratis voor een jaar. (voor .NL moet je dan nog eens bijbetalen)
    Als je dat dan hebt betaald zit je nog met de bandbreedte die je moet bijkopen en moet je nog eens 12 euro bijbetalen als je site al langer dan een jaar bestaat.

    Site's zijn ongeloofelijk duur. :Y)

    Meadow schreef:
    (...)
    Je wilt niet weten hoeveel een site kost..
    Bij One.com kost het 32 euro voor een domein met een .Be domein gratis voor een jaar. (voor .NL moet je dan nog eens bijbetalen)
    Als je dat dan hebt betaald zit je nog met de bandbreedte die je moet bijkopen en moet je nog eens 12 euro bijbetalen als je site al langer dan een jaar bestaat.

    Site's zijn ongeloofelijk duur. :Y)


    Wie du mir, so ich dir.