• Weet je hoe klóte het is als je een groot, belangrijk deel van je project in vlammen op ziet gaan? Nou, heel klote dus. Wéken lang hebben we een onhandelbaar stuk kippengaas de perfecte vorm gegeven, stukken watten er zo perfect mogelijk op gedaan en om het dan nog niet te hebben over de lampjes die we alle 20 een voor een aan elkaar hebben gesoldeerd, en het nog een keer overdoen omdat ze niet goed zaten. Komt er iemand grappig zijn met zijn aansteker, VLAM. Dág, ijsberg!
    Gelukkig stond het belangrijkste stuk (de pinguin) er nog niet op, want anders ging ik echt meppen.
    En nu is dat behoorlijk kut want als we niet kéihard doorwerken, kunnen we de wedstrijddinges gaan vertellen dat we niet meer mee kunnen doen. Dág, bijna 20 weken werk!
    Damn, ik baal nu echt :'D
    Maar het zag er eigenlijk ook wel grappig uit. Een fikkende bol met watten, martijn die hem probeerde uit te slaan en dan de leraar met zijn blusslang actie - Hij wist niet eens hoe dat ding werkt :'D En heel de 2e verdieping van de school rook naar vuurwerk.
    Maar ok. Mijn fobie voor vuur is nu dus verdubbeld.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Arm ding ;o
    -hugg-


    The economy is suffering, let it DIE!

    Moet ik je komen troosten?


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Jaaaa =D


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Omg, das echt erg. Dat dat kind optyft ofzo!


    -

    Heel erg fucked.
    beukeh.

    kut.


    I found myself in Wonderland.

    Da's echt klote! Al dat werk naar de filistijnen!ö


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Wat kut voor je! =S


    Life is a book and there are a thousand pages I have not yet read.

    kut zeg.

    Ferry, leeft mijn liefste Ferry nog? O.O


    All was well.