• Ik weet niet of het hier moet. Maar ik dacht dat het misschien het beste was dat ik het hier zouw zetten.
    Dus,er is een meisje. Dat ooit een vriendin was,maar nu zijn we een van de grootste vijanden. Maar dat meisje had dus een soort van vriendje,terwijl ze wist dat ik hem leuk vond. Maar ik heb die jongen ook op msn. En door een ruzie is dat meisje tegen een heel goede vriendin van mij gaan zeggen dat ik slecht achter haar rug praatte,en dat ik altijd lieg. Gewoon om mij zwart te kunnen maken,algoe was mijn vriendin zo slim om er niet in te trappen. Maar nu heeft ze ook gezegd dat ze tegen die jongen moest zeggen: zeg dat ik hem mis.[gaat mijn vriendin dus niet doen] Terwijl dat het totaal niet zo is (heb ik en nog een ander toch een groot vermoeden). Maarja,die jongen zei tegen mij over haar van: "ze is me vergeten,maar het beste van al,ik ben haar ook vergeten. Ze kan doen wat ze wilt. Maar ze dacht dat ik dom was,maar dat ben ik dus echt niet". Maar nu heb ik bang dat die jongen dat ik dus leuk vind er achter gaat komen van: "ooh ze mist me toch" en dat alles terug word zoals het was tussen hun -_-' Ja,jaloersheid,maar ik word er echt kwaad om.

    ik ssnap het niet helemaal sorrie


    I'll take you to another world

    BrokenDoll schreef:
    ik ssnap het niet helemaal sorrie

    Zo moeilijk is het toch niet? Maar om het misschien een beetje makkelijker te maken. Er is een trut dat tegen al mijn vrienden gaat zeggen dat ik veel lieg en slecht praat over hun tegen anderen,gewoon om mij zwart te maken. Maar mijn vrienden zijn slim genoeg om haar niet te geloven. Maar ze was samen met een jongen die ik leuk vond,terwijl ze dat wist. En doordat ze geen internet meer heeft kan ze dus niet meer met die jongen spreken,en ze is die jongen ook kei hard vergeten. En die jongen zei tegen mij: "Ja,ze is me vergeten.Maar het beste van al,ik ben haar ook vergeten. Ze kan doen nu wat ze wilt. Ze moet niet langer met mijn voeten spelen want zo dom ben ik niet". Maar nu heeft ze om mij te kloten dus tegen die vriendin van mij gezegd: 'zegt tegen die jongen dat ik hem mis' [dat dus niet zo is,mijn vriendin gaat dat dus ook niet doen] En mijn punt is gewoon. Omdat ik die jongen leuk vind,heb ik bang dat zei wanneer ze hem nog is spreekt mij bij hem zwart gaat maken en hij me gaat haatten en me niet meer moet,en ze haar terug neemt!

    Weet je Joyce, ik zou het hem toch zeggen van dat ze hem mist. Misschien is het waar wat hij zegt en is haar totaal vergeten. Misschien is het ook niet zo. Je mag altijd jaloers zijn maar vroeg of laat gaat hij er toch achter komen dat zij ook mensen beliegt en zal hij haar zowiezo niet meer moeten hebben. Zolang jij haar niet in de haren vliegt is alles goed (':
    + owjah sorry maar in dat gebied ben ik niet zo goed in.


    What doesn't kill you, only makes you stronger (l)

    Insomnia schreef:
    Weet je Joyce, ik zou het hem toch zeggen van dat ze hem mist. Misschien is het waar wat hij zegt en is haar totaal vergeten. Misschien is het ook niet zo. Je mag altijd jaloers zijn maar vroeg of laat gaat hij er toch achter komen dat zij ook mensen beliegt en zal hij haar zowiezo niet meer moeten hebben. Zolang jij haar niet in de haren vliegt is alles goed (':
    + owjah sorry maar in dat gebied ben ik niet zo goed in.

    Oke,ik ga het hem zowiezo niet zeggen dat ze hem mist,want ik weet dat het totaal niet waar is. Sommige mensen weten dat ik het leuk vind,en ik praat dan ook over hem. En zei hoort het dan,en die geeft zelfs geen enkelle kik van jaloezie omdat ik over hem praat Oo! Ik ga in ieder geval mijn best moeten doen om haar niet in de haren te vliegen (:

    JOYCESTYLE schreef:
    (...)
    Oke,ik ga het hem zowiezo niet zeggen dat ze hem mist,want ik weet dat het totaal niet waar is. Sommige mensen weten dat ik het leuk vind,en ik praat dan ook over hem. En zei hoort het dan,en die geeft zelfs geen enkelle kik van jaloezie omdat ik over hem praat Oo! Ik ga in ieder geval mijn best moeten doen om haar niet in de haren te vliegen (:

    Ow oké met mijn raad ben je dus niet echt verder gekomen (':
    + sorry daarvoor.


    What doesn't kill you, only makes you stronger (l)

    Insomnia schreef:
    (...)
    Ow oké met mijn raad ben je dus niet echt verder gekomen (':
    + sorry daarvoor.

    Gpahaa,sniks (: