• Ja, een jongen bij mij in de klas is authistisch. Ik kan het goed met 'm vinden en ga steeds meer met hem om.
    Hij loopt bijna de hele dag samen met mij naar andere lokalen, zit graag naast me en doet veel voor me.
    Zo ook vrijdag in de efteling, hij wilde persé opnieuw in en atractie omdat hij naast mij wilde zitten. Dat hebben verschillende kinderen gezien en toen begonnen ze heel hard te lachen.
    Later in de bus werd dus aan hem gevraagd of hij verliefd op mij was. Toen zei hij 'nee, maar Jalissa begrijpt mij teminste. Jullie denken allemaal aan jezelf, maar zij is lief. Niemand anders die zal mij ooit begrijpen, of het ook maar willen. Zij wel, daarom hou ik van haar.'
    Ik vond dat zó lief. Het zal niet heel bijzonder klinken, maar hij heeft enorm veel moeite om zijn emoties te tonen. Ik vind het echt lief, ik kreeg tranen in mijn ogen toen hij dat zei.

    Het is fijn om te horen als iemand je aardig vindt. Ik zou dat moment goed bewaren als ik jou was en hem niet om een of andere reden hem zomaar gaan negeren(later).

    Aaaah da's echt heel lief van hem!^^
    En respect voor jou dat jij uiteindelijk ook wel een beetje voor hem zorgt ofzo!^^
    Zoiets doet me eigenlijk altijd plezier om te horen ^^.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Aahhhwww
    liiee-hief.

    aawhhh dat is echt lief!

    en je moet de rest gewoon negeren als ze jullie uitlachen of zeggen dat jullie wat hebben terwijl het niet zo is, jij weet wel beter!

    hun zouden juist jaloers moeten zijn dat jullie zulke goede vrienden zijn! (:


    dream, dare, fly!

    Dat zeggen was voor hem hoogstwaarschijnlijk ook een uitdaging.
    Authistische mensen uiten sowieso niet snel gevoelens hé en gaan ook moeilijk om met nieuwe mensen.
    Ik vind het dus heel wat en bijzonder. n.n
    Je mag blij zijn met zo een vriend.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    How cute <3

    Ik heb 2 authisten in de klas, jongens.
    1 is heel irritant. en die andere is echt zo'n schatje, hij zit soms , heel soms bij ons. (groepje van 5 meiden)

    En als je dan je hand uitsteekt naar hem, geeft hij een aai eroverheen. en dan doet die ; Njoee!

    Echt vet lief jochie, maar soms zijn ze zo irritant :x

    Ja, hij is echt lief!
    Hij maakt mij altijd vrolijk ^^

    Als iemand je zoiets zegt voel je je zo waardevol. Dan word je echt warm van binnen.


    No growth of the heart is ever a waste

    Oh dat vind ik zo enorm lief!


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Zo lief!.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    xOverdose schreef:
    Ik heb 2 authisten in de klas, jongens.
    1 is heel irritant. en die andere is echt zo'n schatje, hij zit soms , heel soms bij ons. (groepje van 5 meiden)

    En als je dan je hand uitsteekt naar hem, geeft hij een aai eroverheen. en dan doet die ; Njoee!

    Echt vet lief jochie, maar soms zijn ze zo irritant :x

    Justin kan ook irritant zijn, maar dan moet je apart met hem gaan zitten en praten. Meestal zit hem dan gewoon iets dwars

    Ohn, wat lief!


    Life is a book and there are a thousand pages I have not yet read.

    ahw dat is echt zo lief! 8D


    -

    Wat lief! : D


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'