• Ik heb het over mijn negen-jarig nichtje Rachida.
    Ik snap niet hoe ze zo is kunnen worden. Dat kind is negen jaar, gilt als ze geen merkkleding krijgt, pest iedereen in haar klas, schept over alles op, geeft iedereen de schuld van dingen die zij doet, mept je als je niet uitkijkt en ga zo maar verder.
    Ik houd echt van mijn nichtje hoor, maar ik heb het echt gehad met haar. Ze is zo verschrikkelijk geworden. Waar is de tijd dat ze lief deed? Waar is de tijd dat ik nog graag bij haar op bezoek ging?
    Ze is nog maar negen jaar, maar nu al een tiran. Op sommige momenten denk ik echt dat ze mag doodvallen, iets wat je niet moet denken over je familie.
    Maar echt, waarom is ze zo?

    jezus o.o'

    Uhm... mss heeft ze een slecht invloed van een vriendinnetje op school? o_x lijkt me onwaarschijnlijk aangezien niemand erger kan zijn dan zij (kan ik uit je omschrijving afleiden) ik zou het niet weten :'s mss heeft ze aandacht te kort thuis?


    I'll keep you a daydream away.

    Hallooooo o.o
    Mijn broertje wil de laatste tijd ook alleen maar merken aan.


    rules don't stop me

    Aandacht krijgt ze genoeg, te veel zelfs als je het mij vraagt. :')

    wat een kut kiend --' word een vette huppelkut dus blijkbaar. mijn nichtje is ook een tutje, nou ze geeft al snele en grote bek tege me. weetje wat ze laatst zei toen ik zei dat ze neit op MIJN leptop mocht? 'ga maar bij je meoder klagen neit bij mij' dat kind is ook 9. hallo, echt jonge ik begon er keihard uit te lachen en toen ging ze huilen. eige schuld. ik haat men nichtje --' huppeltutje --'

    Prodigy schreef:
    Aandacht krijgt ze genoeg, te veel zelfs als je het mij vraagt. :')

    Volgens my komt het daardoor, ze wilt nóg meer aandacht, ofzo. x.x


    None but ourselves can free our minds.

    Mss moeje ermee naar het CLB gaan fzo of naar een psygoloog, klinkt mss al hard, ma mss moeje da proberen, (zelf al ben ik ertegen) Mss heeft ze problemen fzo je weet nooit


    I'm not a supermodel, I still eat at McDonalds

    doe normaal als ze bij jou is,en geef haar niet veel te veel aandacht,en word boos als ze van die opmerkingen geeft (:
    dan zal ze toch wel merken dat jij dat gedrag niet aanvaard ?

    x


    everybody needs a song.

    Omg. O.O
    Dat is wel heeel erg, als je dit zo leest...

    Boyiloveyou schreef:
    doe normaal als ze bij jou is,en geef haar niet veel te veel aandacht,en word boos als ze van die opmerkingen geeft (:
    dan zal ze toch wel merken dat jij dat gedrag niet aanvaard ?

    x

    Maar dat weet ze wel, dat ze het niet bij mij moet proberen, maar toch, de venijn in haar ogen, ik krijg er gewoon rillingen van.

    Prodigy schreef:
    (...)
    Maar dat weet ze wel, dat ze het niet bij mij moet proberen, maar toch, de venijn in haar ogen, ik krijg er gewoon rillingen van.


    wajo oO

    2 woorden: TE VERWEND! ^^

    Je word gewoon te veel verwend door haar ouders en dat komt waarschijnlijk omdat ze hun eerste kind is. Is dat zo? Anders moet je echt eens dringend met haar ouders gaan praten.

    En vraag meteen of ze haar afschuwelijke naam willen veranderen :9~


    All was well.

    Losahs schreef:
    Je word gewoon te veel verwend door haar ouders en dat komt waarschijnlijk omdat ze hun eerste kind is. Is dat zo? Anders moet je echt eens dringend met haar ouders gaan praten.

    En vraag meteen of ze haar afschuwelijke naam willen veranderen :9~

    Tja, ze is niet zo verwend hoor, dat was ze toch niet. Haar moeder is alleenstaand en zij ook enig kind, maar zelfs haar moeder geeft het op nu. =='

    ze ius gewoon te veel verwend door haar ouders en dabn krijg je meestal van die mensen ik ken ook een mesieje van 9 die is ook verwend en ze gaat gewoon allemaal vreselijke dingen zeggen tegen haar moeder, ik was daar laatst en die moeder huilde gewoon.