Ik vind merkkleding wel beter te combineren, omdat er meer is gelet op de details.
Ik denk ook dat mensen met merkkleding sneller van zichzelf wéten dat ze er goed uitzien en dat is goed voor het zelfvertrouwen. Dan toont de kleding ook sneller mooier en maak je een goede indruk!
Maar ik heb ook een lange trui van de H&M van 20euro& die is echt prachtig Ö
Niet mee eens. Dat het duurder is en er een merknaam opstaat wilt nog niet zeggen dat het mooier is.
Goedkope kleding kan immers even mooi of zelfs mooier zijn.
En waarom veel betalen? Gewoon omdat er simpelweg één of ander bekend naampje opstaat?
Klinkt nogal belachelijk, niet? x'D
If you had never come out of the blue, I would've stay
Marshmellow schreef:
Niet mee eens. Dat het duurder is en er een merknaam opstaat wilt nog niet zeggen dat het mooier is.
Goedkope kleding kan immers even mooi of zelfs mooier zijn.
En waarom veel betalen? Gewoon omdat er simpelweg één of ander bekend naampje opstaat?
Klinkt nogal belachelijk, niet? x'D
Ik vind dat het niet zoveel uitmaakt. Ik kijk er zelf nooit echt naar.
Vind overigens niet dat de mensen die het wel dragen meteen arrogant etc overkomen. Dat je meer geld dan normaal hebt hoeft helemaal niet te betekenen dat je een grote ego hebt. Beetje een vooroordeel?
Uh nee dus, ik draag bijna nooit merk kleding, ik koop liever 4 leuke tshirts dan maar een. Heb je toch wat meer keuze niet? Ik ga mijn geld daar niet aan uit geven voor zo'n naam.
Dan zit weer iemand op te vallen met een merkje op der tshirt dan denk ik ook, ga weg ofzo.
'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.