• Als je zo doet, vind ik dat je ook het lef moet hebben om door te gaan als de leraar terug komt ¬¬


    The economy is suffering, let it DIE!

    Wat een humor, zeg. ><

    wat stoer zeg. ><


    -

    LotteLampje schreef:
    Als je zo doet, vind ik dat je ook het lef moet hebben om door te gaan als de leraar terug komt ¬¬

    Inderdaad.
    Echt heel triest die gassies zo.. (en eigenlijk ook heel sneu als je dit humor vind.. )


    Mew <3

    Nah, ik vind het helemaal geen humor. Ik vind het nogal belachelijk en laf. Als je jezelf zó "stoer" durft te gedragen zonder leraar, waarom dan niet mét leraar?


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Alsof jullie dat allemaal niet doen =='
    Doen wij ook altijd, maar dan niet de tent afbreken XD Intresseert me niet dat jullie het dom vinden. IK vind het leuk.


    I live for the applause, you will die for it.

    xNEE schreef:
    Ik zou niet echt in die klas willen zitten :X


    A. ikmisje.

    Dat moeten wel bruggers zijn. Wat een kinderen zeg.


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    Zo is mijn klas ook, en ik irriteer me er dood aan. Alles verpesten ze zo. We mogen geen muziek meer luisteren, we mogen alleen nog in 't computerlokaal met een docent erbij, als de docent wat moet kopieëren komt de congiërge op ons 'passen', we mogen ook niet meer koken, omdat we daar te druk voor zijn, meestal zijn we dinsdag kwart voor een uit, maar dankzij een x-uur dat we met heel de klas hebben, moeten wij 75minuten langer door. Alleen bij mij in de klas hebben ze wel het lef dingen te flikken met docenten erbij.