• sluit dit topic maar xD


    Imperfection Is Beautiful

    Als jullie verliefd zijn, prima toch?
    Tussen mijn ouders zit 12 jaar verschil.

    Age is just a number
    Als jullie elkaar leuk vinden, is dat toch het enige dat telt?

    Als jullie beide volwassen waren geweest vond ik het niet zo'n verschil, maar aangezien jij nog maar 14 bent, en hij dus al 23.. vind ik het nogal wat, als hij 18 zou zijn of 19 was het wat anders... eigenlijk vind ik hem dus wel oud. Maar als jullie nou eerst eens gewoon vrienden zijn? Misschien kom je over hem heen, want hij heeft ook een eigen leven, en hij vind misschien wel een ander leuk meisje. (Ik wil je nu niet boos maken of zo hoor! Ö )


    Als je maar een ananas hebt..

    Zoals ik altijd bij dit soort topics zeg: Kijk niet naar de afstand in jaren maar kijk naar de geestelijke afstand.


    No growth of the heart is ever a waste

    liefde kent geen grenzen..

    zolang jullie elkaar maar vertrouwen


    Love is the movement <3

    Gott <3
    Je bent dus echt niet te jong !
    Als je van hem houd moet je gewoon met hem nemen <333
    Liefde telt <333

    ik heb maar een ding te zeggen:

    Volg je hart, liefde kent geen grenzen..

    Marlboro schreef:
    Als jullie verliefd zijn, prima toch?
    Tussen mijn ouders zit 12 jaar verschil.

    Die van mij ook. Het is ook grandioos misgegaan tussen hen maar dat even terzijde..


    No growth of the heart is ever a waste

    Cherished schreef:
    Het probleem is dat jongens alles sowieso sneller willen en als hij 8 jaar ouder is dus al veel sneller toe is aan dingen waar jij nog tijd voor nodig hebt. Dat is het leeftijdsprobleem, want houden van dat kan ook met 8 jaar verschil ertussen.
    Het zijn de verschillende verlangens die zo'n relatie meestal de kop kost.

    idd.


    everybody needs a song.

    Ik zou er in eerste instantie heel goed over nadenken. Want inderdaad, hij zou misschien andere dingen willen als jij.
    Niet dat de leeftijd zo'n groot verschil uitmaakt, maar bedenk je wel, hij is veel ouder dan jij. En je ouders zullen het er misschien ook niet mee eens zijn. (Mijn ouders zouden het er niet mee eens zijn. Ze zeuren al bij een 19jarige )

    Ik zou zowiezo nog even afwachten, een keer afspreken en daarna verder kijken ^^


    Shut up, before I stab you with my chopsticks

    Marlboro schreef:
    Als jullie verliefd zijn, prima toch?
    Tussen mijn ouders zit 12 jaar verschil.


    Als je ouder bent, lijkt het leeftijdsverschil ook kleiner.. Je moet geen tieners met volwassenen gaan vergelijken.


    Shut up, before I stab you with my chopsticks

    nou, age is just a number.
    dat is het enige wat ik kan zeggen :')


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Bij liefde gaat het om de innerlijk en hoeveel je om elkaar geeft , niet om het uiterlijk en leeftijdverschil ... Ik heb ook verkering gehad met iemand die bijna 20 wordt en ik ook bijna 14 hoor >.<' . En wat maakt het eigenlijk uit ? Het is bij jullie misschien wel wat ouder , maar blijf er aan denken , hij is 23 en jij 14 . Een man van 23 heeft andere "behoeftes" zoals sex enzo dan een meisje van 14 jaar ... Denk daar goed over na ...

    xoxo'


    I'll live every second like it is my last one <3

    Weet je, je kan het proberen. Maar stel wel duidelijk dat je, als je bepaalde dingen nog niet wil, die écht niet wil. Als hij gaat zeggen: Dan houd je niet van mij! Dumpen die handel. Maar echte liefde kent geen grenzen. Al zou ik toch wel een beetje oppassen.

    Krokiedildo schreef:
    Age is just a number. Ga op je gevoel af, zolang hij maar niet dingen doet waar hij al aan toe is, en jij nog niet.

    IDD


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California