• Vet harde onweer, hier!
    Het klinkt raar, maar ik houd van onweer. De geur van het water dat uit de lucht valt, de wolken die veranderen van kleur, de bliksem die af en toe tevoorschijn komt, de geluiden.
    Gewoon het onbekende dat onweer uitstraalt, het maakt me nieuwsgierig. :')

    Die geur is altijd wel leuk^^. Maar van dat onweer hou ik niet zo.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    wij hebben juist een strak blauwe lucht :'D


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Bij mij regent het niet en is er ook geen onweer. Alleen is het hier heel bewolkt.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Ik heb het niet zo met onweer =x

    Ik ben het helemaal met je eens :Y).


    "I shut my eyes in order to see.'

    Me loves the onweer ook (nerd) Eeeecht, zeker als ik in mijn bed lig^^ Dan, vooral na het onweer, tikt de regen tegen het raam en daar word ik rustig van en val ik van in slaap.

    Ik hou van onweer. Toen ik een jaar of 6 was en van een vriendinnetje naar huis liep begon het ook te onweren. Ik stond even stil, keek naar boven en bedacht me ineens: Ik ben er helemaal niet bang voor.
    Ik was ook een keer met mijn toenmalige vriend naar zijn oom aan het fietsen. Toen bleek dat mijn tas was vergeten, dus wij die ophalen. Toen we weer terugfietsten raasde er echt zo'n wolkbreuk op ons af met bliksem en al. Dat vond ik zo prachtig. Toen het donker was, barstte de bui los op ons en doorweekt zochten we dekking in een bushokje waar we.. nou ja.. even een romantisch moment hadden.
    En ook wanneer ik slaap en wakker word vanwege een onweersbui voel ik me zo rustig.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik ben er bang van sinds we in ons vorige huis het dak daardoor is ingestort.


    A. ikmisje.

    Uhm, de geur is wel leuk & de regen ook, soms heb i kzin om erin te gaan staan & gewoon de druppels te veolen
    maar ik ben bang van de donder & die bliksem :O


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    I do not like that.(N)


    ok

    Geur? Wtfuck.
    t is hier best.. grijs? idk. Laagvliegende vogeltjes. oh well. we zien wel


    The economy is suffering, let it DIE!

    ik hou er niet van. die harde geluiden maken me bang. o_x


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    ik ben een keer doodgeschrokken een keer sloeg de bliksem bij mij voor in het bos in

    Ik zat er net in vast. Ik reed naar de dansschool en de weg was helemaal weggezakt en we konden niet door en er kwam een heuse stroom water op ons af. [/klinkt heftiger dan dat het was]


    Tanya is de beste.

    Tadaah, bijna in heel België regent het, en in Nederland zit het nu in het zuiden, trekt langzaam naar het noorden.

    http://buienradar.nl


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.