• Schreef ik nog ongeveer 10 quizzen per dag en nou niet eens meer eentje, en hoe het komt, ik ben al snel zat van een serie,en waarom dat weet ik niet, op een of andere manier, kan ik neit meer schrijven. Very strange.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    In die tijd schreef je ook minder serieus denk ik >< Korte stukjes, met veel meer onzin dan nu.


    Your make-up is terrible

    Hmja, ik ben ook bezig met een serie, maar daar heb ik nu helemaal geen zin meer in terwijl ik eerst heel veel eraan deed.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik schreef vroeger ook veel meer. Nu heb ik gewoon minder tijd EN veel minder inspiratie.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    dat heb ik ook....
    ik begin ook steeds meer serieuze verhalen te schrijven en de fanfictions liggen bij mij nu een beetje links...


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Dat heb ik ook hoor, heb al heel lang niet meer echt geschreven. Nu ik eraan denk, ik had tijdens school een idee voor een SA, daar zal ik me eens in werpen. ^^

    Join the club .... =='


    Bored.

    Prodigy schreef:
    Dat heb ik ook hoor, heb al heel lang niet meer echt geschreven. Nu ik eraan denk, ik had tijdens school een idee voor een SA, daar zal ik me eens in werpen. ^^

    ^^, laat je me in de steek.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Als je maar niet stopt met 'Click!' =]
    Want die is pràchtig!<3

    Btw, heb ik ook hoor;)

    x


    everything, in time

    Desolate schreef:
    Als je maar niet stopt met 'Click!' =]
    Want die is pràchtig!<3

    Btw, heb ik ook hoor;)

    x

    Ik heb geen zin meer om te schrijven maar het komt wel weer terug.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    PoisonIvy schreef:
    (...)
    Ik heb geen zin meer om te schrijven maar het komt wel weer terug.


    Neeu! Hoe dúrf je!(N)

    En ik was al verslaafd.(A)

    Well, je laat het me toch wel weten als de volgende toch komt?

    x


    everything, in time

    Heb ik ook. ;o

    'Vroeger' .. had ik nog een andere account, en schreef ik alleen maar nieuwe serie's voor mijn story. Maar ik ben er gekapt omdat ik vond dat het té lang werd .. en daarna wilde ik verder gaan werd het door niemand gemaakt.. <,< Ik vind dat er té veel Serie's zijn,want .. de helft wordt heel slecht gemaakt. Al zijn veel serie's echt keigoed van mensen maar .. ik kan moeilijk 100 serie's bijhouden..

    Maarja backtothepoint.. ;Ik snap wat je bedoelt en ik heb hetzelfde. :'D

    Happysnail schreef:
    Hmja, ik ben ook bezig met een serie, maar daar heb ik nu helemaal geen zin meer in terwijl ik eerst heel veel eraan deed.

    Idem ><'


    No growth of the heart is ever a waste