• KIJK

    mijn crush die heeft toegegeven aan mijn vriendin dat hij mij leuk vind maar ik weet niet hoe ik tegen hem moet zeggen dat ik hem leuk vind. en nu komt het hé hij gaat op dezelfde dag als mijn school naar de dierentuin want hij zit op een andere vestiging X_x en dan willen mijn vriendinnen hem stalken en ik heb daar zoo geen zin in. dus ik ga me dan verstoppen en hopen dat mijn vriendinnen hem niet zien. =']


    We can only learn to love by loving.

    verstop je achter de kamelen :O
    als je vriendinnen te dicht bij komen spugen ze :O


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    AngelXWings schreef:
    verstop je achter de kamelen :O
    als je vriendinnen te dicht bij komen spugen ze :O


    da zijn toch Lama's die spugen ?:$

    srry als ik het fout heb xD


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    xCrackerx schreef:
    (...)

    da zijn toch Lama's die spugen ?:$

    srry als ik het fout heb xD

    of lama's

    ik haal lama's en kamelen altijd door elkaar xD


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    AngelXWings schreef:
    (...)
    of lama's

    ik haal lama's en kamelen altijd door elkaar xD


    whahah,ik vind ze allebei eng O.o

    xD


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Lol, ga daten met je crush!
    Vraag hem mee naar de film, ga na school samen wat doen (naar het park, bij jou op je kamer of bij hem, gewoon naar buiten, een belangrijke plek voor jou en/of voor hem, kan allemaal)

    Dan begin je een gesprek en je gaat langzaam de richting op en als het goed is praat je dan op een gegeven moment over relaties.

    Dan hoor je hem een beetje uit en dan zeg je dat je hem leuk vind.


    Hoe eng het ook is, gewoon proberen.
    Als je wordt afgewezen zijn er nog duizenden andere jongens in dit land. ;D

    Owgh.. Er komt toch wel een dag dat jij ook zegt dat jij hem leuk vind, dus waarom danniet die dag in de dierentuin?

    Vraag je vriendinnen of ze dat niet willen doen, vraag je crush of hij zin heeft die dag met jou rond te hangen.
    Dan lijkt het me toch opgelost.


    Mew <3

    Vraag aan je vriendinnen of ze dat niet willen doen, zo kan jij gewoon rustig met hem wat rondhangen. Want hij voelt tenslotte wat voor jou, niet voor het melige gedoe van je vriendinnen.


    Live for something or die for nothing

    titel aangepast.

    En,gaa ervoor (;
    ga hem niet stalken,maar praat er teminste mee ofzo ^^


    everybody needs a song.

    Ik zou zeggen ga ervoor,


    What doesn't kill you, only makes you stronger (l)

    ik zou vragen aan hem of hij je ergens wil meeten en dan lekker de dag met hem doorbrengen. :'D


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.