Misschien krijg ik nu een hele hoop gezeik naar mijn hoofd. Maar ik persoonlijk ben niet zo enthousiast met de komst van de stories, ik vind ze eigenlijk maar onhandig.
-
14 mei 2009 - 17:1914 mei 2009 - 17:21
Kinda mee eens. Het heeft zijn voordelen, maar zeker ook nadelen.
Everything means nothing, if I ain't got you.
14 mei 2009 - 17:22Kan zijn ja, maar zet je dan in om ze te verbeteren. We hebben een algemen story suggestie topic, en daarnaast wordt er nog meer aan gedaan om alles te verbeteren he?
14 mei 2009 - 17:24ik vind het afbeeldingen systeem niet fijn
kan dat niet gwn zoals een quiz?Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.
14 mei 2009 - 17:25AngelXWings schreef:
ik vind het afbeeldingen systeem niet fijn
kan dat niet gwn zoals een quiz?
Komt er. Maar dit was een 'snelle oplossing' aangezien Rutger geen tijd had de rest te installeren en hij nu op flapkantie is.14 mei 2009 - 17:25Cherished schreef:
(...)
Komt er. Maar dit was een 'snelle oplossing' aangezien Rutger geen tijd had de rest te installeren en hij nu op flapkantie is.
das fijn ik hoop dattie een fijne flapkantie heeftHet leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.
14 mei 2009 - 17:30ik vind storys onprettig en bij een quiz gad ik dat als ik ff stopte met lezen dat ik het nar favorieten zetten maar hoe je nou een hoofdstuk bij favorieten moet zetten idk?
xx/
14 mei 2009 - 17:30mee eens! mee eens!
ik snap er namelijk geen bal van x:Underdog, just look at the mess you made.
14 mei 2009 - 17:35Ik vind het ook niet zo fijn,
maar meschien moeten we er noch ff aan wennen♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥
14 mei 2009 - 17:35ik vind het wél heel fijn, maar ik denk dat het het fijnst is als iedereen alles omzet wat omgezet moet worden.
Dan heeft het wel het meeste nut, anders is het dat somigge mensen series hebben, en andere weer storys enzoxDJa of nee of misschien of wat anders. Who knows?
14 mei 2009 - 17:36maar de stories lossen wel het spatie probleem op...
Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.
14 mei 2009 - 17:39Ik vindt het kinda like dit. Mensen die ooit op FanFic.nl hebben gezeten, die kennen het al. En dan is het makkelijker x)
everything you imagined, and more...
14 mei 2009 - 17:53AngelXWings schreef:
maar de stories lossen wel het spatie probleem op...
Bedoel je die witregels? Die zijn nu ook weg inderdaad:DJa of nee of misschien of wat anders. Who knows?
14 mei 2009 - 17:5514 mei 2009 - 18:22Ik vind het fijn om te lezen en leuk dat je een paar afbeeldingen kan zetten.
Ik verwacht er zelf ook wel van dat het drastisch verbeterd wordt.
Maargoed dit is pas het begin heá'
14 mei 2009 - 18:44