• Misschien krijg ik nu een hele hoop gezeik naar mijn hoofd. Maar ik persoonlijk ben niet zo enthousiast met de komst van de stories, ik vind ze eigenlijk maar onhandig.

    Kinda mee eens. Het heeft zijn voordelen, maar zeker ook nadelen.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Kan zijn ja, maar zet je dan in om ze te verbeteren. We hebben een algemen story suggestie topic, en daarnaast wordt er nog meer aan gedaan om alles te verbeteren he?

    ik vind het afbeeldingen systeem niet fijn :X
    kan dat niet gwn zoals een quiz?


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    AngelXWings schreef:
    ik vind het afbeeldingen systeem niet fijn :X
    kan dat niet gwn zoals een quiz?

    Komt er. Maar dit was een 'snelle oplossing' aangezien Rutger geen tijd had de rest te installeren en hij nu op flapkantie is.

    Cherished schreef:
    (...)
    Komt er. Maar dit was een 'snelle oplossing' aangezien Rutger geen tijd had de rest te installeren en hij nu op flapkantie is.

    das fijn ik hoop dattie een fijne flapkantie heeft xD


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    ik vind storys onprettig en bij een quiz gad ik dat als ik ff stopte met lezen dat ik het nar favorieten zetten maar hoe je nou een hoofdstuk bij favorieten moet zetten idk?
    xx


    /

    mee eens! mee eens!
    ik snap er namelijk geen bal van x:


    Underdog, just look at the mess you made.

    Ik vind het ook niet zo fijn,
    maar meschien moeten we er noch ff aan wennen


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    ik vind het wél heel fijn, maar ik denk dat het het fijnst is als iedereen alles omzet wat omgezet moet worden.
    Dan heeft het wel het meeste nut, anders is het dat somigge mensen series hebben, en andere weer storys enzoxD


    Ja of nee of misschien of wat anders. Who knows?

    maar de stories lossen wel het spatie probleem op...


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Ik vindt het kinda like dit. Mensen die ooit op FanFic.nl hebben gezeten, die kennen het al. En dan is het makkelijker x)


    everything you imagined, and more...

    AngelXWings schreef:
    maar de stories lossen wel het spatie probleem op...

    Bedoel je die witregels? Die zijn nu ook weg inderdaad:D


    Ja of nee of misschien of wat anders. Who knows?

    dus?

    jammerdan want ze zijn er tog ;)


    --

    Ik vind het fijn om te lezen en leuk dat je een paar afbeeldingen kan zetten.
    Ik verwacht er zelf ook wel van dat het drastisch verbeterd wordt.
    Maargoed dit is pas het begin heá';)
    (A)

    ik vind ze juist wél fijn!
    ze zijn echt veel beter dan quizen, natuurlijk moeten er nog dingen worden aangepast, maar dat is normaal ze zijn nog nieuw
    but I just really like the stories!! :Y)


    You're a star in heaven.