• Soms heb ik haat aan mijn moeder, want ik werd vanochtend helemaal zwetend wakker, hartstikke last van mijn buik dus ik naar mijn ouders kamer, om te zeggen dat ik me niet lekker voel en niet naar school wil. En dan is het altijd weer zo, 'Ja ze zegt dat ze ziek is' Kijk tuurlijk blijf ik ook wel eens thuis als ik er geen zin in heb, maar als je dan eens echt ziek bent ben je een aansteller. Soms kan ik daar niet tegen. Echt mogt zei eens kotsend op bed liggen dan noem ik haar ook gewoon een aansteller hoor,


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Dat is inderdaad erg lullig. Ik kan me er wel wat bij voorstellen dat je geloofwaardigheid een beetje aangetast is als je zomaar thuisblijft (of vinden je ouders dat goed?), maar ze hebben niet het recht om je hartstikke ziek naar school te sturen.


    I clicked my heels and wished for you.

    xBiteMe schreef:
    Dat is inderdaad erg lullig. Ik kan me er wel wat bij voorstellen dat je geloofwaardigheid een beetje aangetast is als je zomaar thuisblijft (of vinden je ouders dat goed?), maar ze hebben niet het recht om je hartstikke ziek naar school te sturen.

    Nou nee dat mag niet, maar soms blijf ik gewoon in bed liggen, meestal meld mijn moeder me dan wel af, meestal.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Dat risico heb je als je niet gaat als er niks is. :"D


    blame the bully.

    Damn, lullig, maar missgien ook wel ergens begrijpelijk, als je wel eens liegt erover...
    maar toch. wel zwaar lullig voor jou nu :S


    Warum bist Du so Blaß,so Kalt, so Herzlos?

    Mijn moeder kan altijd aan me zien of ik ziek ben dus als ik fake doe moet ik nog naar school >.<

    Willom schreef:
    Dat risico heb je als je niet gaat als er niks is. :"D

    Kom op je gaat me niet zeggen dat jij nooit zomaar thuis bent gebleven.oO


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    PoisonIvy schreef:
    (...)
    Kom op je gaat me niet zeggen dat jij nooit zomaar thuis bent gebleven.oO

    Nou, nee. :'D Wel naar een concert geweest en een mama die je dan ziek meldt, maar als ik geen zin heb dan ga ik toch. Zin heb ik toch nooit.


    blame the bully.

    Oo


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Zei mijn moeder gister ook O.O En toen moest ik huilen, en geloofde ze me wel :Y) Maar ik ben ook echt heel ziek.


    Your make-up is terrible

    ik herken je verhaal, bij mij ook zoo, en dan van: ja probeer tog maar, als het niet gaat kijk je dan maar of je naar huis komt...

    :S unbliefebull//


    --

    Jullie vergeten ook dat je ouders erop rekenen dat je naar school gaan. Zodat ze hun dagelijks ritueel kunnen doen.. Als je vaak doet alsof je ziek bent brengt dit hun dagelijks ritueel in gevaar dus sturen ze je gewoon naar school =P

    xxxLoveBill schreef:
    Jullie vergeten ook dat je ouders erop rekenen dat je naar school gaan. Zodat ze hun dagelijks ritueel kunnen doen.. Als je vaak doet alsof je ziek bent brengt dit hun dagelijks ritueel in gevaar dus sturen ze je gewoon naar school =P

    mijn moeder doet gewoon wat ze altijd doet als ik ziek ben hoor. haar ''dagelijke ritueel'' komt dan niet in ''gevaar'' :')


    -

    dat deed mijn vader gister ook toen ik migraine had :S


    /

    Dát is kut. o.o'

    Ik heb geluk, ik heb geen zin én ben ziek. :Y)
    Lekker leuke combi om thuis te blijven.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Stiekem ook wel logisch als je voor niks thuisblijft.
    Ik doe dat zo goed als nooit, dus mijn moeder laat me gewoon thuisblijven als ik een beetje last van mijn rug heb, of toen ik last had van mijn beugel die ik die dag kreeg.
    Dat soort dingen, omdat ze weet dat ik niet voor niks thuisblijf..


    Mew <3