• Okee ik heb een "Vriendin" die ons allemaal verhalen vertelt die nooit kunnen. Zoals dat er een inbreker die bij haar thuis kwam ^^'. Maar laatst doet ze nogal weird tegen me. Maar Fleur die was eerst pist op der en nu niet meer. En Sandy was eerst ook boos. En ik ben nog steeds pist op der en wil graag weten of ze liegt.


    Mas maganda sa inyo Dalawa >?,, ~

    er kan toch best een inbreker zijn geweest?


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Maar het klonk zo alsof het uit een film kwam


    Mas maganda sa inyo Dalawa >?,, ~

    Misschien vergroot ze de dingen alleen maar? Iedereen doet dat wel eens. Gewoon om het spectaculair te laten klinken. Daar is toch niets mis mee?


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    vraag het haar dan zelf of ze liegt. en anders doe je haar aan zo'n leugendetector. (nerd)


    -

    Mitzuki schreef:
    Maar het klonk zo alsof het uit een film kwam

    mensen willen graag aandacht.
    en ik denk dat zij een aandachtstekort heeft. (nerd)
    gewoon een beetje meelullen joh
    dan heeft zij haar zin ook weer.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Ach ja, laat haar lekker die aandacht krijgen die ze wilt. Maar als het te ver gaat, zou ik er wel wat van zeggen. (cat)

    mensen willen graag aandacht.
    en ik denk dat zij een aandachtstekort heeft.
    gewoon een beetje meelullen joh
    dan heeft zij haar zin ook weer.

    Ze heeft zeker een aandachts tekort
    Ze heeft altijd wel iets te vertellem


    Mas maganda sa inyo Dalawa >?,, ~

    Verplaatst naar 'relatie'.


    I clicked my heels and wished for you.

    Wat vertelde ze dan?


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Dat zei en haar broertje alleen thuis waren en toen kwam er een inbreker. Toen zei ze dat ze zich gingen verstoppen in dat huiss en onder een brug ofsoo. Maar het is net een scene van een film. En als dta echt zo was dan moet je toch de politie bellen right ?


    Mas maganda sa inyo Dalawa >?,, ~