• Ik ben de laatste tijd dus heel vaak duizelig, en soms moet ik dan echt gaan zitte, en ik eet wel genoeg en krijg ook genoeg suiker binnen dus daar kan het neit aanliggen.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Welcome to my club :Y)
    Heb dat ook, en heb ook geen flauw idee waardoor het komt.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Misschien lage bloeddruk, ik heb dat. (:

    Ja, heb ik ook. [Heb ik ook al een topic voor geplaatst] Mensen zeiden dat ik ijzertekort of zo had, dus je zou beter eens naar de dokter gaan. Die weet wel een remedie ^^ [Ik ben zelf nog niet geweest :X]


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Dat heb ik ook wel eens, maar dat is als ik een tijdje niet eet.. maar dan is het niet zo extreem dat ik moet gaan zitten.
    Misschien ben je ziek? Had m'n zus laatst ook, dan had ze eerst buikpijn en daarna ging ze de heletijd flauwvallen enzo, dus heb je geen buikpijn ofzo? Want anders zou het daaraan kunnen liggen. En anders zou ik het niet weten, want ik heb geen ervaring ;-)


    Als je maar een ananas hebt..

    Ik had dat ook. En de dokter zei tegen mij dat dat vaak voorkomt bij tieners waarvan het lichaam verandert. Het hoeft dus niet meteen iets ernstigs te zijn. Bij mij bleek achteraf wel dat ik vaak heel veel suiker te kort had, maar oké. Het hoeft dus echt niets ernstigs te zijn, want ik ben er ook voor naar de huisarts geweest. Als je toch zeker wilt zijn, zou ik toch maar even gaan als ik jou was.


    rules don't stop me

    Dokter dus.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    PoisonIvy schreef:
    Dokter dus.

    Btw, als je bloeddruk te laag is, moet je gewoon zout eten. Niet te veel natuurlijk, maar gewoon meer dan dat je normaal eet. Ik weet natuurlijk ook niet of het dat is, ik denk het maar^^

    xFantasy schreef:
    (...)
    Btw, als je bloeddruk te laag is, moet je gewoon zout eten. Niet te veel natuurlijk, maar gewoon meer dan dat je normaal eet. Ik weet natuurlijk ook niet of het dat is, ik denk het maar^^

    Zout, nee lekker.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Daar heb ik al 3 jaar last van (duizeligheid,draaierigheid,snel moe en buiten adem)
    Dat komt door ijzertekort.
    Je kunt best naar de dokter gaan om bloed te laten trekken dan ben je zeker.Heb ik ook gedaan.
    Ik moet er ijzertabletten voor pakken.Maar echt vanaf zul je nooit geraken.


    I need you like a heart needs a beat

    Dooookter. (cat)

    Heb ik ook vaak alleen volgt de hoofdpijn daar meteen na.


    It even took me by surprise

    Had ik ook en toen moest ik nara de dokter vn mijn ouders e nu moet ik superadyn energy nemen. En nou heb ik het niet meer. (:


    A. ikmisje.

    PoisonIvy schreef:
    Dokter dus.


    lijkt me een goed plan. Het lijkt mij dat je bloedarmoede hebt,, dat houdt dan in dat je ijzerwaarde te laag is. Je kan ook zelf zorgen dat je ijzerwaarde weer omhoog komt,, maar die manier zou ik je persoonlijk afraden,, tenzij je spinazie en lever lust. (zitten veel ijzers in)

    bij de dokter krijg je furosemide (ijzertabletten) en sommige mensen komen er wel van af,, na zo'n kuur.

    laat je ons wel weten wat het nu was???


    I'm dreaming my end till I'm living it

    heb ik ook
    ben laats nog flauwgevallen bij Enrique Iglesias
    en mn zus heeft het ook

    ik heb dat niet dus idk waar het aan ligt
    xx


    /